Isbilen Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Når du blir stor, lille venn, og ikke kan spille PS3-spillene dine på PS4, da vil du ha det på samme måte. Inntil videre kan du ikke forstå, men det er greit. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Hvorfor er den første ps3'en så mye verdt? Det var den jeg leverte inn og jeg fikk den samme tilbake, men skjønner ikke hvorfor den er så mye verdt. Ps2-spill? Pøh!!! De suger jo, og det er PS3-spill som gjelder! Uff dagens utakknemlige ungdom. Eg har nok flere PS1 classics på PS3 maskina mi nå enn eg har PS3 spill i samlinga, og as we speak så spiller eg ett PS2 spill på PS3'en, nothing can replace the memories. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Å spar meg! Jeg er ikke så ung og har spilt ps2 spill jeg også, jeg var faktisk en av de første som fikk både ps2 og ps3. Har spilt mange bra spill på ps2, men en ting gjorde jeg ikke feil: jeg bandt meg ikke til dem! Time is moving on! Du kan ikke behandle et ps2 spill som et bortgått familiemedlem. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg har da aldri krevd at PS3-en min skal kunne emulere farfar. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 jeg er ikke intresert i ps2 spill på ps3 uansett. ekke pent syn Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Det er fortsatt håp! Walk towards the light! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Har spilt mange bra spill på ps2, men en ting gjorde jeg ikke feil: jeg bandt meg ikke til dem! Time is moving on! Du kan ikke behandle et ps2 spill som et bortgått familiemedlem. Det vil bare si at du aldri spilte noen spill som beveget deg, eller traff deg MIDT i hjerterota. Og eg behandler ikke spilla som bortgåtte familiemedlemmer, viss du trekker likheter mellom de to så syns eg synd på deg, men eg liker å spille igjen spill om eg har gode minner fra og som traff 100% hos meg, synd du (tydeligvis) aldri fikk oppleve det samme. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 jeg vil ikek ha denne maskinen uanett. bråker no fælt i forhold til den jeg hadde Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Da er saken løst:). Fikk melding fra elkjøp om at jeg skulle ta med meg lånemaskin og servicekvittering og jeg sku få ny:). Leverte inn lånemaskinen og fikk gå inn på elkjøp og hente meg ny ps3 slim 120 gb:D. Den jeg leverte inn var på 40 gb av gamle modellen! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Kondolerer mtp utseendet på slim'en :!: Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Synes den er penere jeg:) Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Synes den er penere jeg:) Den yter dårligere enn den du leverte inn Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg fikk også en ny Slim etter ¨rep¨ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Og? Det gjør alle. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 Synes den er penere jeg:) Den yter dårligere enn den du leverte inn Nei? Yter vel litt bedre! Min bror har mindre hakking på sin ps3 slim Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Mindre hakking? Forøvrig: PS3 120 GB: Processor * Type Cell Broadband Engine Memory / Storage * RAM Installed ( Max ) 256 MB - Integrated * Storage BD-ROM * Hard Disk Drive Yes * HDD Capacity 120 GB Video * Video Output NVIDIA RSX * Video Memory Installed ( Max ) Video adapter memory - 256 MB - GDDR3 SDRAM - Integrated * Max Resolution (external) 1920 x 1080 Audio * Sound Output Mode Stereo Communications * Connectivity Features Bluetooth , IEEE 802.11 Input Device * Type Game pad - External * Connectivity Technology Wireless Connections * Connector Type 2 x USB ( 4 pin USB Type A ) , 1 x Ethernet ( RJ-45 ) , 1 x HDMI output ( 19 pin HDMI Type A ) , 1 x PlayStation 3 AV output , 1 x SPDIF output ( TOSLINK ) Miscellaneous * Cables Included 1 , A/V cable , USB cable PS3 40 GB: Processor * Type Cell Broadband Engine Memory / Storage * RAM Installed ( Max ) 256 MB - Integrated * Storage BD-ROM * Hard Disk Drive Yes * HDD Capacity 40 GB Video * Video Output NVIDIA RSX * Video Memory Installed ( Max ) Video adapter memory - 256 MB - GDDR3 SDRAM - Integrated * Max Resolution (external) 1920 x 1080 Communications * Connectivity Features Bluetooth , IEEE 802.11 Input Device * Type Game pad - External * Connectivity Technology Wireless Connections * Connector Type 2 x USB , 1 x Network , 1 x HDMI output , 1 x PlayStation 3 AV output , 1 x SPDIF output ( TOSLINK ) Endret 21. juli 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Og? Det gjør alle. Åja! Oki derfor jeg fikk en gammel 60GB-versjon? Taper -.- Den yter dårligere enn den du leverte inn Nei? Yter vel litt bedre! Min bror har mindre hakking på sin ps3 slim Åja...tok vist feil jeg, den yter så jæææævlig mye bedre!! http://www.lazygamer.co.za/ps3/ps3-vs-slim-is-there-a-performance-difference/ Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 vi får jo ikke se om de trykker på play samtidig! men dette var kun loading time. i spill så gjorde slim det bedre en ps3 40 gb som lugget litt i noen spill. men er det meg eler lager ps3 slim litt værre maskinlyd en gamle ps3? litt dypere maskinlyd Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 vi får jo ikke se om de trykker på play samtidig! men dette var kun loading time. i spill så gjorde slim det bedre en ps3 40 gb som lugget litt i noen spill. men er det meg eler lager ps3 slim litt værre maskinlyd en gamle ps3? litt dypere maskinlyd Kan selv skrive under på at PS3 slim yter dårligere også under spill en feite PS3. Har en gammel PS3 60GB hos mamma og en hos slim hos pappa. Meg og brodern spilte mye co-ops på MW2 på begge og jeg merker fort forskjell, slim lagger fortere, spessielt under eksplosjoner og andre grafikktunge ting. Men ja, slimmen lager noe jævlig lyd! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 på låneps3 fra elkøp så sute det no sykt. men det var en stillere bråkelyd ikke lavere men på slimmen lager den mørkere lyd om du forstår:P kan være ps3 jeg hadde før som var deffekt tidligere og lagget mer pga det:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå