Gå til innhold

Død ps3. krav på lånemaskin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er den første ps3'en så mye verdt? Det var den jeg leverte inn og jeg fikk den samme tilbake, men skjønner ikke hvorfor den er så mye verdt. Ps2-spill? Pøh!!! De suger jo, og det er PS3-spill som gjelder!

 

Uff dagens utakknemlige ungdom. Eg har nok flere PS1 classics på PS3 maskina mi nå enn eg har PS3 spill i samlinga, og as we speak så spiller eg ett PS2 spill på PS3'en, nothing can replace the memories.

Lenke til kommentar

Å spar meg! Jeg er ikke så ung og har spilt ps2 spill jeg også, jeg var faktisk en av de første som fikk både ps2 og ps3. Har spilt mange bra spill på ps2, men en ting gjorde jeg ikke feil: jeg bandt meg ikke til dem!

 

Time is moving on! Du kan ikke behandle et ps2 spill som et bortgått familiemedlem.

Lenke til kommentar

Har spilt mange bra spill på ps2, men en ting gjorde jeg ikke feil: jeg bandt meg ikke til dem!

 

Time is moving on! Du kan ikke behandle et ps2 spill som et bortgått familiemedlem.

 

Det vil bare si at du aldri spilte noen spill som beveget deg, eller traff deg MIDT i hjerterota.

 

Og eg behandler ikke spilla som bortgåtte familiemedlemmer, viss du trekker likheter mellom de to så syns eg synd på deg, men eg liker å spille igjen spill om eg har gode minner fra og som traff 100% hos meg, synd du (tydeligvis) aldri fikk oppleve det samme.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Mindre hakking?

 

Forøvrig:

 

PS3 120 GB:

 

Processor

 

* Type Cell Broadband Engine

 

Memory / Storage

 

* RAM Installed ( Max ) 256 MB - Integrated

* Storage BD-ROM

* Hard Disk Drive Yes

* HDD Capacity 120 GB

 

Video

 

* Video Output NVIDIA RSX

* Video Memory Installed ( Max ) Video adapter memory - 256 MB - GDDR3 SDRAM - Integrated

* Max Resolution (external) 1920 x 1080

 

Audio

 

* Sound Output Mode Stereo

 

Communications

 

* Connectivity Features Bluetooth , IEEE 802.11

 

Input Device

 

* Type Game pad - External

* Connectivity Technology Wireless

 

Connections

 

* Connector Type 2 x USB ( 4 pin USB Type A ) , 1 x Ethernet ( RJ-45 ) , 1 x HDMI output ( 19 pin HDMI Type A ) , 1 x PlayStation 3 AV output , 1 x SPDIF output ( TOSLINK )

 

Miscellaneous

 

* Cables Included 1 , A/V cable , USB cable

 

 

PS3 40 GB:

 

Processor

 

* Type Cell Broadband Engine

 

Memory / Storage

 

* RAM Installed ( Max ) 256 MB - Integrated

* Storage BD-ROM

* Hard Disk Drive Yes

* HDD Capacity 40 GB

 

Video

 

* Video Output NVIDIA RSX

* Video Memory Installed ( Max ) Video adapter memory - 256 MB - GDDR3 SDRAM - Integrated

* Max Resolution (external) 1920 x 1080

 

Communications

 

* Connectivity Features Bluetooth , IEEE 802.11

 

Input Device

 

* Type Game pad - External

* Connectivity Technology Wireless

 

Connections

 

* Connector Type 2 x USB , 1 x Network , 1 x HDMI output , 1 x PlayStation 3 AV output , 1 x SPDIF output ( TOSLINK )

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

vi får jo ikke se om de trykker på play samtidig! men dette var kun loading time. i spill så gjorde slim det bedre en ps3 40 gb som lugget litt i noen spill.

 

 

men er det meg eler lager ps3 slim litt værre maskinlyd en gamle ps3? litt dypere maskinlyd

 

Kan selv skrive under på at PS3 slim yter dårligere også under spill en feite PS3. Har en gammel PS3 60GB hos mamma og en hos slim hos pappa. Meg og brodern spilte mye co-ops på MW2 på begge og jeg merker fort forskjell, slim lagger fortere, spessielt under eksplosjoner og andre grafikktunge ting.

 

Men ja, slimmen lager noe jævlig lyd! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...