Christian86 Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Du er ikke avhengig av en PS3. Det er ikke du på noe som helst vis "trenger". Det finnes 1000 andre måter å slå i hjel tiden på. Er vel bare mobiltelefoner og andre essensielle ting som PC og muligens hvitevarer du kan kreve låneprodukt på. Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg tror ikke det strider mot noen allmenn rettsoppfatning at "behovet" for PS3 er ganske tynt. Men nå går det vel litt fortere med reklamasjon på denne enn med andre ting, siden Sony bare swapper med en gang. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 var redd for at de swapper:P mister dekoren og alt. men hv agjør jeg med spillet som ligger inni maskinen om de swapper? får jeg nytt spill? jeg trenger en mediaspilelr under tven. hva skal jeg med tv uten å ha noe å vise på tven? jeg spiller daglig og har et behov for det. skal spise nå og så drar jeg ned og prøver meg Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Good luck, gleder meg til å game med deg i kveld Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) satser på det ja:D skal ut med jente i kveld så kommer ikke på uansett før senere på kvelden. om de ikke gir meg lånemaskin, som loven sier jeg skal ha, blir det feil av meg å kjøp en for å så bytte en? Endret 1. juli 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Nei, så absolutt ikke. Men du MÅ si ifra om at du vil beholde spillet og dekoren, få skrevet ned at det er inni der. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 dokeren går ikke, pga den er klistret på. men bestiller ny fra kina så det er ikke no problem. men spillet er viktigst. må jo bare kjøpe ny og så bytte om de velger å ikke følge loven:P Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Spillet får du tilbake, har selv levert Playstation til rep på Elkjop med spillet inni. Så den får du tilbake. De sa at det var vanlig. Så benytt deres idiotiske opplegg: Kjøp et til spill i dag og krev en lånemaskin. Når du får tilbake PS3´n så får du også tilbake spillet. Da bytter du inn ditt nye MW2 som du kjøpte bare på tull Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Hei Jeg fikk ikke tilbake spillet når jeg hadde levert inn PS3'en. Det er jo Nordisk Film som har ansvar for alle ps3ene i Norge og de hadde ikke gjort en dritt for å få det ut. Men elkjøp var så greie at de lot seg erstatte det så jeg fikk det tilbake. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 dih: får ikke byttet spill og filmer på 30 dagers full returret.. har nå vært på elkjøp og konsollen er levert. de sa om de ikke får ut spillet skal de gi meg nytt spill:) Jeg spurte om lånemaskin og sa jeg trengte å ha noe å bruke tven til og uten no om og men gikk han og hentet en lånemaskin. det var en av de eldre modellene med 4 usb porter. denne har aldri vær ti bruk. jeg er første som har spurt om lånemaskin:D hvordan får jeg instalert stimuluspakken gratis? hadde den på gamlkonsolen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Fikk du en 60GB som lånemaskin?! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 jeg vet ikke hvor mange gb den har:P men vet at den har 4 usb porter. så går utifra dette er den 1 modellen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Dæven, den er jo verdt sin vekt i gull. Jeg ville spurt om å få bytte etterpå, gjerne mot mellomlegg. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 why? spørre om å beholde denne og la de beholde swappen jeg får? denne er jo den eldste, Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Den kan kjøre PS2-spill. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Og er verdt mer. WAY more. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 hakke behov for den gamle uansett Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Sikker? Du kan kjøpe min for 6k. Bare 1 krone mer enn det jeg ga for den ny. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Eg har den gamle som kan spille PS2 spill, men er har 80 GB OG FYI heter det YLOD, yellow light of death. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Hvorfor er den første ps3'en så mye verdt? Det var den jeg leverte inn og jeg fikk den samme tilbake, men skjønner ikke hvorfor den er så mye verdt. Ps2-spill? Pøh!!! De suger jo, og det er PS3-spill som gjelder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå