NemisO Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hei! Nå er jeg rimelig frustrert! Har Xtreme(26000/2000 kbps) fra GET. Det fungerer supert så å si hele tiden; PS3, XBOX360, vanlig pc-bruk, nettradio. MEN: Når jeg skal laste ned noe med uTorrent, primært TB, så detter nettet ut etter 1-2 min. vet ikke om det har noe å si, men bruker den nyeste MacBook Pro, og har en Jensen AirLink 59300 trådløs router. Noen som har vært borte i noe lignende?! Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Last ned ny firmware til ruter, eller bytt torrent klient. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) uTorrent og GET = SANT uTorrent og GET(L) funker flott her, men jeg bruker en billig D-Link-router og XP. Endret 1. juli 2010 av Mr D Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Når jeg skal laste ned noe med uTorrent, primært TB, så detter nettet ut etter 1-2 min. vet ikke om det har noe å si, men bruker den nyeste MacBook Pro, og har en Jensen AirLink 59300 trådløs router. Er du trådløst koblet opp mot Jensen-routeren? I så fall kan problemet skyldes den trådløse forbindelsen. (Mac, router, eller begge.) Men det kan også skyldes "interne problemer" i routeren og/eller dens forbindelse med Get-boksen. Har du prøvd å sette noen i begrensninger i uTorrent på upload/download hastighet og hvor mange samtidige connections som kan være i bruk? Det kan være en del å hente på et riktig oppsett av uTorrent også. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jensen er noen drittbokser som ikke tåler mye belastning av torrent mm. Prøv siste firmware eller reduser antall forbindelser (globalt) i torrentprogrammet og slå av DHT. Behøver du en stabil router, så prøv f.eks Asus RT-N16 som tåler 300.000 forbindelser mot nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå