Nabaal Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hei. Jeg vil bare dele ut mine følelser angående noe av det kjipeste som har hendt for meg i år og det vil ødelegge min sommer. Så here we go: I det siste har jeg klart å stryke i matte(p-matte) privatist 2 ganger, men i år så har jeg endelig klart å bestå matten og er nå endelig klar til å se frem til å være en student. Det eneste som manglet var jo matten, og det er nå bestått så vitnemålet skulle vært klar. Men så kom jeg til skolen og fikk da hører at jeg mangler et fordypningsfag. Jeg valgte min studiespesialisering innenfor Språk, samfunnsfaglig & Økonomi VG3. Så i 3 år valgte jeg sammfunsfaglig engelsk, Informasjonsteknologi 2 og politikk og rettigheter. Dessverre hadde de så få plass i politikk & rettigheter, og hun læreren min måtte velge en å kaste ut og jeg ble den utvalgte. Så da fikk jeg tilbudet til å velge litteratur engelsk, og jeg spurte om det ville være noe konsekvenser for valget jeg tar. De sier nei, så da ble de slik at jeg har litteratur engelsk, samfunnsfaglig engelsk og IT2. Så i dag kom jeg opp for å sette sammen matte karakteren, men så fikk jeg vite da at de to engelsker fag jeg har er ikke nok til å bestå vitnemålet. Så jeg var da tvunget til å måtte velge å ta opp en av 3 fag som privatist. Det var enten sosiologi 2, næringsliv&økonomi 2 eller det siste jeg ikke husker hva det nå var. Det som plager meg var jo at jeg ble feilinformert, de sa at det vil da ikke skape noe konsekvenser og jeg var ikke klar over dette. Beklager for alt det rotet jeg skrev, skrev med haste og er sinnsykt frustret. Hjelp meg! Vis litt sympati! Tusen takk! Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 jeg bryr meg, håper det går bra. 1 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Velkommen til feilinformering som er dessverre blir svært vanlig med skolen.... Uansett, det er svært kjipt. Ville nå la skolen ta konsekvensen at du ikke vart informert om valgene og utfallene når du ikke fekk plass i valgfaget. Ønske deg lykke til vertfall. Lenke til kommentar
Nabaal Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg takker dere som gir tilbakemelding om dette. Det er så kjipt at mindretall menneske som må lide for noe lærerer gjør feil. Verden er så urettferdig noen ganger. Skal opp til skolen og snakker med rådgiver om dette. Håper det går bra! Takk alle sammen! Gjør meg bedre inni meg når jeg får hører om dette! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Ikke gi opp! gi de som feilinformerte der en real omgang kjeft! Lenke til kommentar
Sports-Dude Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Slapt og svakt av skolen! Dette her lar du ikke de komme unna med. Ikke gi deg uten "fight" med det tulle-systemet! Lykke til! Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Kjipt ass, føler med deg. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Dette er hvorfor man aldri bør stole på lærere og rådgivere når det kommer til slike regler ... 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Synes synd på deg. Håper det går bra med deg. Stå på. MEGET slapt av skolen... Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hei. Jeg vil bare dele ut mine følelser angående noe av det kjipeste som har hendt for meg i år og det vil ødelegge min sommer. Så here we go: I det siste har jeg klart å stryke i matte(p-matte) privatist 2 ganger, men i år så har jeg endelig klart å bestå matten og er nå endelig klar til å se frem til å være en student. Det eneste som manglet var jo matten, og det er nå bestått så vitnemålet skulle vært klar. Men så kom jeg til skolen og fikk da hører at jeg mangler et fordypningsfag. Jeg valgte min studiespesialisering innenfor Språk, samfunnsfaglig & Økonomi VG3. Så i 3 år valgte jeg sammfunsfaglig engelsk, Informasjonsteknologi 2 og politikk og rettigheter. Dessverre hadde de så få plass i politikk & rettigheter, og hun læreren min måtte velge en å kaste ut og jeg ble den utvalgte. Så da fikk jeg tilbudet til å velge litteratur engelsk, og jeg spurte om det ville være noe konsekvenser for valget jeg tar. De sier nei, så da ble de slik at jeg har litteratur engelsk, samfunnsfaglig engelsk og IT2. Så i dag kom jeg opp for å sette sammen matte karakteren, men så fikk jeg vite da at de to engelsker fag jeg har er ikke nok til å bestå vitnemålet. Så jeg var da tvunget til å måtte velge å ta opp en av 3 fag som privatist. Det var enten sosiologi 2, næringsliv&økonomi 2 eller det siste jeg ikke husker hva det nå var. Det som plager meg var jo at jeg ble feilinformert, de sa at det vil da ikke skape noe konsekvenser og jeg var ikke klar over dette. Beklager for alt det rotet jeg skrev, skrev med haste og er sinnsykt frustret. Hjelp meg! Vis litt sympati! Tusen takk! Hei! Lurte bare på hvordan det gikk med deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå