Gå til innhold

Er det 1 juli 23.59 som er fristen?

vgdev

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på om fristen for å ettersende vitnemål og andre kompetansebevis til min søknadsinstutisjon (høyere utdanning, er 30 juni 23:59 eller om det er 1 juli 23:59?

Endret av vgdev
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey, greit. Tittelen sier ikke alt, men regnet med at folk forstod hva det gjaldt. Så hvis jeg får stemplet konvolutten innen 23.59 så er alt greit? Er blitt helt forvirra, siden jeg har fått elektronisk vitnemål på samordna.no , men siden en eksamen ble kansellert så ble jeg usikker på om jeg må sende inn papirkopi av vitnemålet allikevel.

Lenke til kommentar

Okey, greit. Tittelen sier ikke alt, men regnet med at folk forstod hva det gjaldt. Så hvis jeg får stemplet konvolutten innen 23.59 så er alt greit? Er blitt helt forvirra, siden jeg har fått elektronisk vitnemål på samordna.no , men siden en eksamen ble kansellert så ble jeg usikker på om jeg må sende inn papirkopi av vitnemålet allikevel.

I teorien så skulle det holde og få stemplet konvolutten innen 23.59 ja, men siden de siste postkontorene stenger 21/22 så er vell dette fristen.

Lenke til kommentar

Fikk svar fra samordna opptak på facebook:

Vegard: Skal du ettersende dokumentasjon i posten må det være poststemplet senest i morgen, 2. juli. Pass på at du sender det til riktig saksbehandler. Hvem det er ser du under "Status" på nettsøknaden din.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet, trengte man ikke å ettersende vitnemål hvis man hadde elektronisk vitnemål på Samordna opptak. Det var i hvert fall det jeg fikk informert av min saksbehandler. Etter å ha lest innleggene her ble jeg litt usikker..:/

Lenke til kommentar

Joda, det stemmer, Waver. Du har vel fått en e-post om at vitnemålet ditt er lagt inn i NVB?

*dato og tidspunkt* ble det sendt en elektronisk kopi

av vitnemålet ditt til den nasjonale vitnemålsdatabasen (NVB).

Dette vitnemålet vil bli brukt av din(e) saksbehandler(e) i årets

opptak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...