Gå til innhold

Acer webcamera som ikke funker!

Anbefalte innlegg

Hei :-)

Har et sinnsykt irriterende problem!

Har et Acer Crystal Eye Webcam på min Aspire 6920, som var intrigert når jeg kjøpte den.

Installerte nå nylig Windows 7, og etter det har webkameraet ikke funket på msn! Men det funker på skype etc. Når jeg skal konfiguere det på msn, så funker det der å, men når jeg skal ta på med noen og jeg trykker på webcamikonet ved siden av bildet, starter automatisk en videosamtale, ikke bare mitt kamera, men den jeg snakker med å, og lyd! Men med meg kommer de bare opp et bilde av ett kamera med en strek over, som om jeg ikke har eller msn ikke finner det. Å når venner sender cam invite til meg, så kommer det bare opp at jeg avslår, uten at jeg mottar invitasjonen !

Ver så snill å hjelp!

TUSEN TUSEN TUSEN x100 takk til den som klarer og løse dette problemet, om noen gjør det!

Mvh

Ole Petter!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får du tilgang til "Vis webkameraet mitt"-ikonet, eller kun videosamtale-ikonet? Det som kanskje kan funke er å manuelt logge ut og inn. Med manuelt mener jeg da Fil -> Logg ut /inn. Pleier å funke for meg da jeg og noenlunde har samme problemet.

Lenke til kommentar

Får du tilgang til "Vis webkameraet mitt"-ikonet, eller kun videosamtale-ikonet? Det som kanskje kan funke er å manuelt logge ut og inn. Med manuelt mener jeg da Fil -> Logg ut /inn. Pleier å funke for meg da jeg og noenlunde har samme problemet.

Det funket ikke. :(

Jeg får tilgang til "Vis webkameraet mitt"-ikonet, og når jeg trykker på det blir det automatisk startet en videosamtale, uansett om den jeg snakker med har cam eller ikke.

Lenke til kommentar

Sikker på at du har lastet ned riktig driver for ditt webcam? Det ligger tre drivere for 6920.

Har installert Vista igjen nå. Nå funker kameraet av og til.

Men er det noen som vet hvorfor det blir startet videosamtale når jeg vil bare vise ett kamera?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...