Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fjerning av kropshår - gutter


Gjest Gutt_17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hårstubb føles grovere enn fullt utvokste hår, men det er ikke grovere.

 

Synes det blir litt feil å si at håret ikke vokser ut kraftigere. Når et hårstrå blir avkuttet, får man ikke den tynne myke enden på håret, men en stubb, som nettopp ER kraftigere enn en tynn tupp. Derimot blir ikke selve hårstrået i utgangspunktet tykkere.

Endret av lollsazz
Lenke til kommentar

Damer vil ha menn, og homofile menn vil mest sansynlig ha menn, ikke damer med penis. Skal du barbere hele kroppen vil det jo bare bli masse-masse hårstubber, og har du nok hårvekst vil det jo nesten være som å klore seg selv over hele kroppen å ha sex med deg, dekket av stubb. Se ann ideen din, eller vurder voksing, da slipper du harde stubber når det vokser ut, og er du ikke mann nok til å tåle litt hår bør du være mann nok til å tåle litt lugging ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var jo et svært så snevert syn på hva som er menn ... og hva homofile liker og ikke liker ser det ikke ut til at du har særlig peiling på. Et lite hint er at homofile kan ha forskjellig smak og syn på hva de liker og ikke liker. Noen må jo tross alt like de skrullene som alle assosierer med stereotypisk homofil, eller tilfredstiller de virkelig dine krav til «menn»?

Lenke til kommentar

Når et hårstrå blir avkuttet, får man ikke den tynne myke enden på håret, men en stubb, som nettopp ER kraftigere enn en stubb.

 

Opposite of this :tease:

 

Haha, skriveleif der; jeg mente "en stubb, som nettop er kraftigere enn en tynn tupp" :p

Endret av lollsazz
Lenke til kommentar

Eg forventar at dama gjer det og ho forventar det same av meg, ser ikkje problemet. Blir meir behageleg for begge å utføre oralsex og sexorgana synast betre.

 

Det begynner klø etter at jeg fjerne det fra lillemann :O

Det kan skje, som oftast fordi du har vore uforsiktig og dratt høvelen for fort, barbert i feil retning, ikkje ha mjuka opp håra osv. Etterbarberingskrem beregna på området anbefalast.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest treningsfreak

Gammel tråd dette, med aktuelt tema:

 

Har i lengre tid fjernet hår på bryst, mage, rygg, skulder for bedre se definisjonene på kroppen.. Fikk en ide at jeg skulle fjerne håret på armene nå forleden dag for å se om blodårerene og markeringene kommer enda mer frem, noe jeg tror de gjør, men fikk da streng beskjed fra madammen at hårfjerning der kun er forbeholdt homofile menn. Hun nektet å hjelpe å ta det bort, og ble nesten litt sint da jeg spurte..

 

Er det "lov" om man er veltrent og gjør det for å få frem kroppen sin på best mulig måte eller er det bare feil? (tenkte på sikt å ta bort på rompe,lår,legg og)

 

 

Til diskusjonen over: Har fått mye mer hår på brystet etter jeg begynte å barbere/vokse det som 20åring, og mye grovere hårvekst. Må taes minst en gang i uka, ellers blir det som sandpapir når jeg ligger inntil frua i senga, noe som ikke verdsettes veldig høyt.

Lenke til kommentar
Til diskusjonen over: Har fått mye mer hår på brystet etter jeg begynte å barbere/vokse det som 20åring, og mye grovere hårvekst. Må taes minst en gang i uka, ellers blir det som sandpapir når jeg ligger inntil frua i senga, noe som ikke verdsettes veldig høyt.

Sannsynligvis skyldes dette at hårene er skarpere etter en barbering. Evnt så ville du ha fått mer hår og grovere hårvekst uansett. Kroppen slutter ikke å endre seg når man blir 16-17 år :)

Lenke til kommentar

 

Til diskusjonen over: Har fått mye mer hår på brystet etter jeg begynte å barbere/vokse det som 20åring, og mye grovere hårvekst. Må taes minst en gang i uka, ellers blir det som sandpapir når jeg ligger inntil frua i senga, noe som ikke verdsettes veldig høyt.

 

Dette hørtes slitsomt ut....Hva med laseroperasjon? :):) Selv vurderer jeg å ta det under armene for det er et sted jeg alltid vil ha helt glatt og jeg er leeeei av å ta de små stubbene hver dag i dusjen. >< Men får meg liksom aldri til å gjøre mer enn vurdere. Men det er jo bare å bestille time sikkert.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...