hiims1998 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 hei lurte på om noen vet hvordan man kan hacke en annen data med cmd bare for moro skyld med venner og sånt. så hva gjør jeg når jeg har ipen og har åpnet cmd? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 du kan ikke hacke andre med CMD... Alternativt, sjekk her: http://www.youtube.com/watch?v=SXmv8quf_xM Lenke til kommentar
okasin Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 he he lykke til.. sånt var nok lettere før, men i dag har vell de fleste en brannmur som vil stoppe deg ganske fort.. Men husker før så var det relativt enkelt å ha det litt gøy med programmer som åpnet cd rom mm bare ved å vite ip. Men sjekk ut youtube, søk på computer practical jokes / hacks så vil du nok finne mye rart.. men tro ikke alt du ser PS: sier ikke at det er umulig, men det er ikke lett.. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Studerer og setter man seg inn i å hacke, skal man nok klare å gjøre hva man vil. Men hiims1998, er du ute etter real faenskap, eller bare noe enkelt? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 hei lurte på om noen vet hvordan man kan hacke en annen data med cmd bare for moro skyld med venner og sånt. så hva gjør jeg når jeg har ipen og har åpnet cmd? Nja? Let me see... Mvh Admin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg