Anew Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det var et bilde som satte tankene i gang, Bibbo. Like! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Litt mer dramatisk Stort bilde i linken. Lenke til kommentar
Con Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Høyt nivå i denne tråden etterhvert! Tror det er best jeg tar noen bilder i dag, så det ikke blir for voldsomt Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Veldig fint bilde, fin bakgrunn og bra detaljer i "styggen" Når på døgnet er det tatt? Takk for det Bildet ble tatt nøyaktig 16:36:33 i går. Nydelige bilder Ingardj! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Lady og Landstrykeren Likte uttrykket i bilde,kanskje litt skarpe farger i forhold til stilen du prøver på her "vignettering" Endret 7. juli 2010 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Likte uttrykket i bilde,kanskje litt skarpe farger i forhold til stilen du prøver på her "vignettering" Enig med deg; jeg ville nok dempet vignettering litt også- Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Mere 3d bakgrunn? Synes ansiktuttrykket var fint, men jeg er usikker på om magen er like heldig Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Legger inn noen bilder av midnattsol Endret 7. juli 2010 av Lasse Ma Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Legger inn noen bilder av midnattsol Hadde vært fint om jeg slapp å laste ned 6mb++ for hvert bilde, unødvendig å ha de så store (og må du absolutt ha de så store, så sleng på advarsel) Er forresten noe rart med bildene, svarte flekker i refleksjonen til sola i begge bildene, dratt for hardt i spakene? (Det med størrelse på bilder gjelder forresten flere av dere !) Endret 7. juli 2010 av arthoz Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Legger inn noen bilder av midnattsol Hadde vært fint om jeg slapp å laste ned 6mb++ for hvert bilde, unødvendig å ha de så store (og må du absolutt ha de så store, så sleng på advarsel) Er forresten noe rart med bildene, svarte flekker i refleksjonen til sola i begge bildene, dratt for hardt i spakene? (Det med størrelse på bilder gjelder forresten flere av dere !) Det med størrelsen er tatt til etterretning og endret. Skjønner ikke hvilke flekker du snakker om...? Dette er Hdr bilder som er tatt på stativ med fjerutløser så ikke tatt hardt i noen spaker... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Håper skikkelige amatører med dårlig utstyr også slipper til her... Likte mønstret her Litt spesiell steming med uklarheten i bildet. Liker bildet selvom det er lite farger, antagelig dårlig utsnitt. Endret 7. juli 2010 av robertaas Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Som jeg ikke har sagt før og ikke sier igjen, steike fine bilder disse trådene for tiden Lenke til kommentar
TGB Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Pent bilde ikenneth fra en kort shoot i dag Er det ikke noe feil med masken rundt håret her? føler det skinner gjennom veldig lys bakgrunn spesielt på høyresiden av hodet. Edit: Ser også det samme på toppen av hodet; samt toppen av hennes høyre arm. Endret 7. juli 2010 av TGB Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Var veldig usikker på hvordan jeg skulle ta utsnittet her. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Noen veldig bra bilde der, Hr. Aas. Synd undervannsbildene har såpass dårlig teknisk kvalitet. Utsnittet på det siste viser vel mest av alt hvorfor jeg ikke liker 4:3-formatet (trenger mer luft på venstre side), men det er ikke mye du kunne gjort for å få det bedre, annet enn å sørge for at horisonten var rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå