Ageurk Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Var du frilans eller jobbet du for en avis, Snikpellik? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 kjapt bilde fra idag, såvidt redigert, eller: ikke mye justert utifra raw fila iallefall ;P Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Var du frilans eller jobbet du for en avis, Snikpellik? Frilans, jobber med foto for Hovefestivalen. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Tok en tur ut på Verdens Ende idag. Måtte se etter noen fine plasser jeg kan dra tilbake til når sola er på tur opp eller ned. Helst opp, men jeg gidder sjelden å stå opp i tre-tiden på natta Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Flott det der Mrustad! Samme om ditt Kenneth. Denne plassen vet jeg at enkelte her har sett; Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 D90 + Sigma 105mm f/2.8 macro 1/100 sek, f/14, ISO 400 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Kjøpte meg mitt første kamera for to uker siden og poster mitt første bilde her på forumet. Tok det litt småtilfeldigvis tidligere i dag. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Kunne tenkt meg vindstille for å fått med speiling av skyene i vannet men det var ganske stritt oppå fjellet i dag. Får prøve igjen en annen dag. Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Telegrafbukta for litt siden Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Tok en tur ut på Verdens Ende idag. Måtte se etter noen fine plasser jeg kan dra tilbake til når sola er på tur opp eller ned. Helst opp, men jeg gidder sjelden å stå opp i tre-tiden på natta Ser ut som du har funnet en veldig bra plass der. Nå gjelder det bare å samle viljestyrke til å få med seg soloppgangen/solnedgangen. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Mange fine plasser der ute. Men det er fort gjort å slå seg ihjel på de svabergene der ute. Mulig jeg prøver å komme meg ut inatt Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Veldig mange fine landskapsbilder her! Her er en til fra dagens makrorunde: D90 + Sigma 105 f/2.8 macro 1/25 sek, f/18, ISO 1600, stativ, speillås, fjernutløser, manuell fokus, tålmodighet, masse myggstikk. edit : er usikker på denne skapningen, men pen er den ikke. Endret 6. juli 2010 av d0ppler Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Pent bilde ikenneth fra en kort shoot i dag Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) veeeldig lang dag i går, som blandt annet inneholdt en tur til Sjusjøen 100mm, f/2.8, 1/640s, ISO100 100mm, f/2.8, 1/1250s, ISO100 100mm, f/11, 1/200s, ISO100 Endret 7. juli 2010 av arthoz Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 edit : er usikker på denne skapningen, men pen er den ikke. Dette er nok en danseflue (dagger fly, empididae). Samme slekt som den jeg postet i den aller første posten denne måneden. Du ser det på den lange, rette snabelen. Veldig fint bilde, fin bakgrunn og bra detaljer i "styggen" Når på døgnet er det tatt? Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Flott serie Ageurk! Helt enig! Og nå oppdaget jeg at jeg ikke har lagt inn noen bilder i denne tråden. Igrunnen har jeg ikke hatt tid til å gå gjennom bilder jeg har tatt denne måneden heller. Det samme gjelder for de fleste bildene fra Juni. Av og til skjønner jeg ikke hvordan dere får tid til å ta bilder, sortere/etterbehandle bilder og henge her på Akam. Tror jeg må bli bedre til å organisere tiden min. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tilbake til sukkersøtt.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Og nå oppdaget jeg at jeg ikke har lagt inn noen bilder i denne tråden. Igrunnen har jeg ikke hatt tid til å gå gjennom bilder jeg har tatt denne måneden heller. Det samme gjelder for de fleste bildene fra Juni. Av og til skjønner jeg ikke hvordan dere får tid til å ta bilder, sortere/etterbehandle bilder og henge her på Akam. Tror jeg må bli bedre til å organisere tiden min. Eller, så er det vi som gjøre som deg, "get a life" Etter at jeg har begynt å bruke Bibble, så har jeg blitt mer effektiv i håndtering av bildene mine. Men det har blitt lite bilder i juli ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå