eriklovold Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Tok bilder av Lars Tangen på fredag. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Tok meg en skikkelig tur idag. Ikke mange bilder, men jeg fikk selskap mens jeg tok bilder av "stranda" ved Trollvannet. En familie på sju kom bort til meg. Jeg fikk klappe ene ungen på ryggen Morsomt. Her er en av de nygjerrige ungene... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Tok bilder av Lars Tangen på fredag. Aner ikke hvem gutten er, men han sleit med smilet. Dog bra bilder når han ikke er stiv som en stokk. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Hva er kråkebolle på engelsk? Sea Urchin, kanskje Stilrent eksemplar av arten Føler jeg kan en del engelske ord, men det har jeg faktisk aldri hørt før. blir også kalt,molluks og roe. Eller..Fae"#¤%&/() !"##¤&/= , jeg trakket på en bolle... Sånn, da her jeg lagt tråden i mine innlegg. Mye bra bilder folkens Endret 5. juli 2010 av Inc Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Og et lite et fra meg i dag.. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Dekket nettopp en ganske spektakulær arbeidsulykke. En diger lastebil med heisekransak presterte å velte under lossing av noen byggeelementer Heldigvis var det ingen personskader; det kunnne fort blitt stygt med såpass mange tonn greier deisende rundt I tillegg til å skade en bil og å ødelegge 2.etasje på bygningen som var under konstruksjon, røska den med seg en telefonledning med stolpe, som igjen dro ned enda en stolpe. Strømmen ble kuttet i hele nabolaget for å forhindre brann. Men på imponerende vis fikk de faktisk innretningen på rett kjøl igjen. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Dekket nettopp en ganske spektakulær arbeidsulykke. En helt normal hendelse når sjåføren tror han er lurere en kranprodusenten,Det ser ut som en pallfingerkran og på den kan du låse overlastventilen med en skrutvinge "mange gjør det",ulempen er at når man kommer under 45° arm "senker lasten"så øker lasten tyngde betraktelig "kraft x arm"og det kan medføre at bilen velter,hvis man ikke låser overlastventilen så får man ikke senket lasten lengere ned,bare dratt lasten mot bilen med teleskopleddene. Eller så har sjåføren vært uheldig/slett jobb med underlaget på støttebeinet. Jeg har faktisk gjort det selv et par ganger for og kunne rekke helt fram med last,men det har vært en kontrollert "nestenulykke". Endret 5. juli 2010 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 blir også kalt,molluks og roe. Det var nytt for meg - mollusks er den generelle betegnelsen for skjell med mere - vet ikke om kråkeboller hører inn undrer den arten? Jeg er vant med at blåskjell blir kalt mollusks. Roe er engelsk for rogn, Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) *snipe* Likte dette veldig godt,ville likt og se "Silver cloud" i farger. Endret 5. juli 2010 av Nautica Lenke til kommentar
TGB Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Tatt ved Asker stasjon etter en kort badetur for meg og D3'en ved Paradisbukta. Konklusjonen er klar; kamerahuset tåler saltvann i store mengder Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Kjapp fotowandring i sentrum i dag, inkludert kaffekopp. Og fattern som lager kjøttsuppe. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) blir også kalt,molluks og roe. Det var nytt for meg - mollusks er den generelle betegnelsen for skjell med mere - vet ikke om kråkeboller hører inn undrer den arten? Jeg er vant med at blåskjell blir kalt mollusks. Roe er engelsk for rogn, Kan hende jeg er litt på jordet her,tok kråkebolle for et bløtdyr/skjelldyr uten og kontrollere om opplysningen i hodet mitt var korrekte Ordet roe blir brukt om "topping" på Japansk sushi,og som kjent så inneholder kråkebolle rogn. Endret 5. juli 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Litt lek med stativ og lang belysningstid paa verandaen. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 *snipe* Likte dette veldig godt,ville likt og se "Silver cloud" i farger. Takk! Tenkte du på et fargebilde av båten, eller akkurat det bildet i farger? Uansett, jeg la ut et par bilder til på flickr, om du ikke oppdaget det: Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Trykk for stort bilde Endret 5. juli 2010 av Paisley Lenke til kommentar
Con Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Ett par til av min beste venn Blitt mye bilder av han der i det siste. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Enda et kitcy shot. But i lov em! *edit* Justerte litt på spakene, for å få litt mere pønsj. Endret 6. juli 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Litt mer Muse Flere på flickr: http://www.flickr.com/photos/larsii/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå