sjokolademousse Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Var en tur i Botanisk hage i stad Lenke til kommentar
Viewmaster Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Bildene dine er for store iht reglene. Største tillatte bredde er 1280px. Du har; 5184px × 3456px. Vennligst minsk bildene dine litt.. Woops,beklager glemte meg litt ut der ja. De er nå konvertert Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) kjapt testbilde av meg Takk til nautica for lån av div utstyr PS: har ikke kalibrert skjerm og det kommer helt sikkert frem her, har en følelse av at fargene kanskje er litt rare Endret 4. juli 2010 av Bjørnli Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Var en tur i Botanisk hage i stad Likte godt det øverste der. Flotte farger og sylskarp fokus. --- Skjultanlegg Tatt ute på Veiholmen under helgas årlige festival "Gla Daga". Og ja det bor faktisk noen i huset der og dette er løsningen ettersom det ikke er innlagt strøm der. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Bra utført Bjørnli! Har gjort akkurat det samme Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 jeg hater etter-arbeid på bilder, må bli bedre på det(samt få kalibrert skjermen min) ikkeno glad i bilder av meg selv heller, men dama er lite samarbeidsvillig såh ;P Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Fikk endelig testet reversert macro i "felten", langt fra optimale forhold med mye vind og lite tålmodighet, så props til de som klarer å ta gode macrobilder med så ekstreme forstørrelser. Umulig å se noe i søkeren, så live-view med en hånd på blitsen og en som desperat forsøkte å finne fokus ved å vippe stativet frem og tilbake. Fokus på objektivet fungerer ikke i dette oppsettet. Ikke akkurat årets-bilde materiale, komposisjonen er jo helt grusom, men dog. Motivet er forøvrig noen smååå røde maur som melker bladlus(?). Objektiv var et gammelt Nikkor 28mm f/2 reversert på ca 25mm mellomringer, f16 (lenge siden sist jeg brukte så liten blender, må ut med blåsebelgen ser jeg). Ucroppa: Detalj: Lenke til kommentar
Con Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) En liten serie fra en nydelig helg på familiegården i Hardanger Godt å ha kamera og hund til å underholde meg mellom kjedelige familiemiddager og selskaper! Endret 4. juli 2010 av Con Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 *snip* kjapt testbilde av meg Takk til nautica for lån av div utstyr PS: har ikke kalibrert skjerm og det kommer helt sikkert frem her, har en følelse av at fargene kanskje er litt rare Det var ørlite mye blått i bildet. I alle fall rent teknisk. Men innenfor et nivå der det gir bilder litt kaldere uttrykk heller enn at det gir inntrykk av forstyrrende fargestikk. Eksponeringen er spot on. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Sommer, blomster og hinna på hdr er tatt: Endret 4. juli 2010 av Paisley Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) takk for tilbakemelding, her er bildet "oppvarma": ble det bedre? eller? Endret 5. juli 2010 av Bjørnli Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 En liten serie fra en nydelig helg på familiegården i Hardanger *bilder* Godt å ha kamera og hund til å underholde meg mellom kjedelige familiemiddager og selskaper! Fine bilete, kvar i hardanger er det? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 takk for tilbakemelding, her er bildet "oppvarma": ble det bedre? eller? Strengt tatt er det bare en smakssak. Begge funker. Lenke til kommentar
Con Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 En liten serie fra en nydelig helg på familiegården i Hardanger *bilder* Godt å ha kamera og hund til å underholde meg mellom kjedelige familiemiddager og selskaper! Fine bilete, kvar i hardanger er det? Det er i Røyrvik. (den Røyrvik i Kvam komune) Ca midt i mellom Norheimsund og Oma hvis du vet hvor det er Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hva er kråkebolle på engelsk? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hva er kråkebolle på engelsk? Sea Urchin, kanskje Stilrent eksemplar av arten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Kråkebolle = sea urchin Klikkelikk.. EDIT: Æsj.. alltid for sein.. Endret 5. juli 2010 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hva er kråkebolle på engelsk? Sea Urchin, kanskje Stilrent eksemplar av arten Føler jeg kan en del engelske ord, men det har jeg faktisk aldri hørt før. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hva er kråkebolle på engelsk? Sea Urchin, kanskje Stilrent eksemplar av arten Føler jeg kan en del engelske ord, men det har jeg faktisk aldri hørt før. blir også kalt,molluks og roe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå