bufodill Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Gode stemningsbilder Snikpellik. cir-pol som fikser den fine blå himmelen, right? Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Fine bilete, var du tilfeldigvis på Kråkesølv? Angre litt på at eg ikkje tok med kamera, eigentlig. Ikkje heilt mi greie, men blei ganske nøgd. Er det nokon her som har tatt eit liknande bilete, for når eg såg gjennom bileta syns eg det likna på noko eg hadde sett før. Endret 3. juli 2010 av Eksistensiel Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 En liten serie fra meg.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Ikkje heilt mi greie, men blei ganske nøgd. Er det nokon her som har tatt eit liknande bilete, for når eg såg gjennom bileta syns eg det likna på noko eg hadde sett før. Er et bilde av gressløk blomstring i juni-månedstråden. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Dette er jo ein Tistel då, sjølv om det sikkert kan likna. Lenke til kommentar
nortonx Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Et kjapt et fra dagens utdrikkningslag.. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) En kjapt redigert del av et panorama bilde jeg holder på med. Måtte teste med to bilder (som igjen hver er sammensatt av tre med forskjellig eksponering aka. HDR blending i PS) satt sammen til et panorama bilde for å se åssen det blir mtp. forskjell på lys, farger osv. Merk at bildet ikke er ferdig og det gjenstår en del blending. Sånn, ble geit nok tror jeg: Dette er tatt med ISO 1250 så det ble en del støy i bildet som jeg har prøvd å fjerne med litt tap av detaljer som resultat Endret 4. juli 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Gode stemningsbilder Snikpellik. cir-pol som fikser den fine blå himmelen, right? Takk for det Nei, kjørte faktisk uten noe som helst filter på 17-40mm f/4.0L, så bare kødda jeg litt med blåfargen i RAW, og fikk mye å gå på, så ble den ganske knæsj! Fine bilete, var du tilfeldigvis på Kråkesølv? Angre litt på at eg ikkje tok med kamera, eigentlig. Kråkesølv var jeg på, men rakk ikke hele konserten dessverre.. Endret 4. juli 2010 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Må prøve å linke fra flickr'n jeg opprettet igår. Trollfoss - Vestfold Må jobbe litt mer med vannmerket. Lenke til kommentar
handbook Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Kom over denne herligheten i NYC :O) D80, 22mm Denne karen er i litt bedre form enn Mr. Mus Likte denne Ser relativt uskyldig ut. Flott bilde. Hvordan har du etterredigert dette bildet? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Må prøve å linke fra flickr'n jeg opprettet igår. Trollfoss - Vestfold PENT! Her er et tatt like utenfor bodø. Bildet går direkte til stor versjon. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Her er et tatt like utenfor bodø. Bildet går direkte til stor versjon. Er det berre eg som syns det ser litt uklart ut i liten versjon? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jaggu fint oppe i Bodø, skal bli fint å flytte dit i august. Har inntrykk av at mange ivrige Akam brukere er fra området der også, så det blir bra. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Eksistensiel: Ja, og jeg vet ikke helt hvorfor heller. Det er en plugin til wordpress som lager de forskjellige størrelsense. 1024px er best, men 640px er ikke mulig å bruke (sjekk her: http://www.ingardjensen.com/blog/wp-content/uploads/yapb_cache/mg_3454_red_1600.dyqfrcbjcs8wkwc448kg4kw8k.947z4qy73fokks80kogo0c8ow.th.jpeg !). Synd, da 640px er den ny størrelsen til flickr, og kunne tenkt med å ha de like store. Mulig det er noe jeg kan ta en liten research på. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Om du lar wordpress gjøre noen form for resizing så blir skarpheten fucked up. Ihvertfall til meg blir de det. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Om du lar wordpress gjøre noen form for resizing så blir skarpheten fucked up. Ihvertfall til meg blir de det. Ja, det ser helt jævlig ut. Noen kan ikke brukes på noen måte, jeg får vondt i øynene. Flickr klarer det perfekt. Har sendt epost til han som har laget den pluginen jeg bruker. Mulig han har peiling. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Sært. Det ser jo ut som om bilete er handhold på 2 sekund. Lenke til kommentar
Viewmaster Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) 2 til i dag også da Endret 4. juli 2010 av Viewmaster Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Bildene dine er for store iht reglene. Største tillatte bredde er 1280px. Du har; 5184px × 3456px. Vennligst minsk bildene dine litt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå