AllFather Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg er ikke noe ekspert, men lyset virker litt rart for meg pa sv bildrt. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Hardanger byr på spennende lys Kvar i Hardanger er dette? Løfallstrand, 5min fra Rosendal Er det ikkje der dei har ny ferjekai? Eit frå Hardanger tatt av meg, mens eg venter på meir spanande lys: Endret 29. juli 2010 av Eksistensiel Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Eit frå Hardanger tatt av meg, mens eg venter på meir spanande lys: Det der ble jo ganske så tøft - der åskammen i bakgrunnen går over i steinene i forgrunnen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Istedet for naturskjønne omgivelser, så har jeg vært på bar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Er det ikkje der dei har ny ferjekai? Eit frå Hardanger tatt av meg, mens eg venter på meir spanande lys: Tror den er "nedlagt" nå, og at det er kommet ny fergekai lengre borte fra Rosendal (husker ikke hva det heter der da). Lenke til kommentar
kapteinkrykke Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Vært på tur med Italia med madammen pluss e-p2n, 14-42 og 20mm fra panny, en fin kombo med andre ord. Har nå fått sansen for noen av filtrene i ep-2 spesielt pinhole og diorama! Her er et par bilder med tatt med pinhole, rett fra kamera bortsett fra litt oppskarping:) Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Er det ikkje der dei har ny ferjekai? Eit frå Hardanger tatt av meg, mens eg venter på meir spanande lys: Tror den er "nedlagt" nå, og at det er kommet ny fergekai lengre borte fra Rosendal (husker ikke hva det heter der da). Er iallefall ein som er nedlagt, også har det komt ein ny. Eg jobbe på turistkontoret i Kinsarvik, så eg burde veta slikt. Endret 29. juli 2010 av Eksistensiel Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Kjapp redigering på crappy laptop: Folder Lenke til kommentar
kaian Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Vært på tur med Italia med madammen pluss e-p2n Vakkert, spesielt det første der! Kjapp redigering på crappy laptop: Ikke så crappy at ikke bildet ble feiende flott, vakkert som vanlig fra deg! Var en tur i Botanisk hage i dag, fargene kom veldig godt fram i duskregnet: Spørsmålet er om de kom for godt fram i post? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) ^^ Ser bra ut KSolfjeld Endret 29. juli 2010 av Ingardj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Istedet for naturskjønne omgivelser, så har jeg vært på bar. Herlig stemningsbilde, Tomsi Ikke bare godvær her nede på kontinentet, var et forrykende tordenvær det meste av dagen i dag. Men av og til gir det hyggelige motiver, det også Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ingard, hvordan etterbehandler du bildene dine? Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Er iallefall ein som er nedlagt, også har det komt ein ny. Eg jobbe på turistkontoret i Kinsarvik, så eg burde veta slikt. Kaien har blitt flyttet ca. 5min lengre bort fra Rosendal (Årsnes for å være nøyaktig) og blitt endel større. Sparer fergeleiet for ca 5-10min også. Utrolig flotte og inspirerende landskapsfoto her inne for tiden! Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Tomsi: Takk - eg like komposisjonen, men mangle det vetle ekstra. KSolfjeld: Flott! Ingardj: Bra. Bibbo: Takk for det! Endret 29. juli 2010 av Eksistensiel Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ingard, hvordan etterbehandler du bildene dine? Auto whitebalance i RAW i PS fikser mye, så er det litt opp på saturation og vibrance. Massiv fjerning av mørke hjørner må til og litt selective color av og til. Jeg gjør sjeldent noe med kontrast og sånne ting.. Alle bildene mine hittil har vært en blanding av to eksponeringer, men det vet du vel.. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ingard, hvordan etterbehandler du bildene dine? Auto whitebalance i RAW i PS fikser mye, så er det litt opp på saturation og vibrance. Massiv fjerning av mørke hjørner må til og litt selective color av og til. Jeg gjør sjeldent noe med kontrast og sånne ting.. Alle bildene mine hittil har vært en blanding av to eksponeringer, men det vet du vel.. Ikke vanskeligere enn det altså Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Testfoto for Seascape Tok dette bildet på Brattestø (Hvaler), skal ut igjen i morgen (hvis været er med meg)og få skutt litt mer spennende Endret 29. juli 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Jeg posta samme bilde for noen dager siden, da med s/v. Nå med forsøk på cross processing, brukte denne guiden. Nikon D80, Sigma 10-20mm Endret 30. juli 2010 av Evenseth Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Endelig ferdig med album layout denne kunden. Må se å finne meg et ok program for å lage album istedet for å gjøre alt i ps. Hele albumet Lenke til kommentar
ventle Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Sett på InDesign? Bør være hendig hvis du er vant til PS fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå