Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juli 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mens jeg var ute på Karljohansvern så måtte jeg teste det nyeste filteret mitt, LCW ND500.

 

950522984_PZLse-S.jpg

17-35mm@20mm, f/16, 2sek. ISO 200.

 

 

Staten og forsvaret er noe dritt! Forsvaret har sperret av store landområder som hadde vært perfekt for friluftsfolk og hobbyfotografer. Kanskje noen skal fortelle de gamle offiserene at den kalde krigen er over. :!:

Kom i snakk med en turgåer som var litt opp i åra. Han hadde bodd i Horten og omeng hele livet og hadde aldri vært inne på de områdene jeg har merket med gult og rødt. Har ikke sjekket om den øya som er merket med gult er sperret av for befolkningen, men ifølge turgåern så var det avsperret.

 

Lenke til kommentar

Den gamle flyfabrikken ved Karljohansvern.

Bildet falt virkelig i smak, nice :)

Takk, men det hadde gjort seg med et par hotte modeller forran den gamle fabrikken ;)

Vi får koordinere en dag :)

 

Edit:

Enda et fra samme shoot som tidligere (ny stil):

post-182759-1280349918,7088_thumb.jpg

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Bor du langt unna?

Har du ikke vært på Karljohansvern så er det anbefalt. Mye morro å se der. Bare synd at en del av industri og militærområdene er avsperret.

 

Sjekk pdf'en til Manskow

 

 

Edit:

Vi får koordinere en dag :)

Nei takk, pene jenter er skumle saker. :scared:

 

 

Edit:

Enda et fra samme shoot som tidligere (ny stil):

Kan tydelig huske at slike bilder ikke var din stil. Jeg tenker modellene og stylistene har deg "wipped" :ph34r:

 

Pent var det. Bortsett fra greia rundt øynene, må være tungt å ha det på seg.

Endret av iKenneth
Lenke til kommentar

Bor du langt unna?

Har du ikke vært på Karljohansvern så er det anbefalt. Mye morro å se der. Bare synd at en del av industri og militærområdene er avsperret.

 

Sjekk pdf'en til Manskow

Det er ikke lange kjøreturen, bor i Asker.

 

På tide med litt mennesker igjen etter mye vakkert ND-filter fråtsing :)

post-182759-1280340474,2491_thumb.jpg

 

Oh wow. Falt i smak, du! Praktfull model. Nam.

Takker for at det falt i smak, modellen var rimelig erfaren - det hjelper. Redigeringen og fargetonevalg er stikk motsatt av hva jeg prefererer. Har en tendens til å benytte veldig kalde farger; noe jeg prøver å gjøre noe med nå ;)

Lenke til kommentar

Bor du langt unna?

Har du ikke vært på Karljohansvern så er det anbefalt. Mye morro å se der. Bare synd at en del av industri og militærområdene er avsperret.

 

Sjekk pdf'en til Manskow

Det er ikke lange kjøreturen, bor i Asker.

Den var egentlig ment for C₈H₁₀N₄O₂, men du havnet imellom.

 

Vestfold er sikkert en fin plass for portrettfotografer. Fylket er fylt med pene jenter som liker Paradise Hotell, krig/fred og religionspolitikk( og sånn). :)

Lenke til kommentar

Bor du langt unna?

Har du ikke vært på Karljohansvern så er det anbefalt. Mye morro å se der. Bare synd at en del av industri og militærområdene er avsperret.

 

Sjekk pdf'en til Manskow

Ah, nyttig PDF. Er litt kjent i strøket, var på det fotomuseet for ikke så lenge siden. Hadde det ikke vært en stramt regissert skoletur skulle jeg sett litt på den industrien også.

 

De avsperrede områdene, de er fortsatt i aktiv bruk? Hvis det ikke er folk der kunne jeg vanskelig brydd meg mindre om at de er avsperret (jeg har lang erfaring med klipping av og klatring over gjerder), men jeg vil jo helst ikke spasere rett inn på noe sånn wannabe-politi heller.

 

Må uansett ta en tur ut dit snart. Holder til i Drammen, så det er jo bare snakk om en liten togtur og en enda mindre busstur. :)

(Rettere sagt, en buss-for-tog-tur og en vanlig busstur)

 

EDIT:

Vestfold er sikkert en fin plass for portrettfotografer. Fylket er fylt med pene jenter som liker Paradise Hotell, krig/fred og religionspolitikk( og sånn). :)

Høhøhøhøhø Endret av C₈H₁₀N₄O₂
Lenke til kommentar

Bor du langt unna?

Har du ikke vært på Karljohansvern så er det anbefalt. Mye morro å se der. Bare synd at en del av industri og militærområdene er avsperret.

 

Sjekk pdf'en til Manskow

Det er ikke lange kjøreturen, bor i Asker.

Den var egentlig ment for C₈H₁₀N₄O₂, men du havnet imellom.

 

Vestfold er sikkert en fin plass for portrettfotografer. Fylket er fylt med pene jenter som liker Paradise Hotell, krig/fred og religionspolitikk( og sånn). :)

Perfekt :) Skal ta en tur for å sjekke ut området; potensielt perfekt til portrett (og andre spennende foto har jeg sett).

 

Edit:

Liker ikke alle jenter Paradise Hotell? :dontgetit:

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Liker ikke alle jenter Paradise Hotell? :dontgetit:

Heldigvis ikke!

 

Det hadde vært grusomt.

Ikke sett på TV mer enn i forbifarten på flere måneder, så hva vet jeg :)

 

Må nesten gi deg et +1 her altså. Har ikke sett på tv på godt over fire år. Bare innom hvis jeg har kjedet meg i hjemmet, og det er gjerne 4 ganger mnd. Aldri mer enn 1t. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...