C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Var en tur på Svalbard forrige helg. Dette var min tredje tur dit, men jeg har desverre fortsatt til gode å komme meg dit vinterstid. Svalbard er flotte saker, ja! Det, og Island, er steder jeg definitivt skal tilbake til. Jeg mener faktisk å huske at jeg tok et bilde som var nesten kliss likt det første du posta her. Morsomt sammentreff, i så fall. Skal se om jeg finner det noe sted Det var faktisk en person her inne som hadde et bilde fra Pyramiden som også var nærmest identisk et jeg tok i samme tidsrom. Ble skikkelig forvirret da jeg så det i bildekritikken Lenke til kommentar
Anew Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) ...jeg husker i det minste at vi hadde (minst) ett kliss likt fra Barentsburg: (hadde trengt litt etterarbeide) (eller var det dette:) Endret 26. juli 2010 av Anew Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Longyearbyen *klappe* Var på langtur med ein venn idag. Gjekk dei fyrste tusen høgdemetrane i tett skodda, men når me runda tusen klarna det, og gjorde alt strevet verd det. På vegen ned fann me ut at me skulle gå ned i ein anna dal, men me gjekk litt feil veg. Å rota seg ut på eit 50m høgt stup er ikkje så gøy, men me kom oss heim til slutt. Endret 26. juli 2010 av Eksistensiel Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Dagens "blomsterfangst": 1.Clematis-patens "Multi Blue"(frøstand) - 2.r.gallica versicolor "Rosa Mundi" 3.Iris germanica - 4.r.helenae hybrida "Honningrosen" Lenke til kommentar
TGB Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Et fra forrige uke, akkurat startet redigering etter å ha kommet hjem fra fjelltur (bilde fra studio-shoot forrige uke). Edit: Ny utgave Endret 27. juli 2010 av TGB Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) ...jeg husker i det minste at vi hadde (minst) ett kliss likt fra Barentsburg Ah, stemmer. Hadde helt glemt den. Dette er ganske påfallende, må jeg si. EDIT: Men dette er det mest spektakulære tilfellet. Endret 26. juli 2010 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Et fra forrige uke, akkurat startet redigering etter å ha kommet hjem fra fjelltur (bilde fra studio-shoot forrige uke). Ikke helt fan av den gløden til kameravenstre. Prøv å få armene hennes ut av vignetteringen du har lagt til. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Et fra forrige uke, akkurat startet redigering etter å ha kommet hjem fra fjelltur (bilde fra studio-shoot forrige uke). Ikke helt fan av den gløden til kameravenstre. Prøv å få armene hennes ut av vignetteringen du har lagt til. Oppdaterte kun for deg 1 Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Var på langtur med ein venn idag. Forventet å se en hobbit på bilde nummer to jeg Fikk litt "Two towers"-følelse av det første der. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Haha, han eg reiste med sa det same når han fekk sjå det. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Et blomsterbilde fra meg aner ikke hva slags blomst vi har her, men jeg følte bare at den skrek om å bli tatt bilde av. Jeg likte at det ene bladet var borte. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 d0ppler: Det bildet falt rett i min smak! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Pent igjen, Ingard. Jeg får ND500 filteret imorra. Da blir det kveldstur Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Fint gjennomført Ingardj, men blir litt vel minimalistisk for min smak. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Blir bra det Kenneth.. Skal ha meg et litt lysere filter også. Det blir ofte for lange eksponeringer. Fint gjennomført Ingardj, men blir litt vel minimalistisk for min smak. Ja, det er ikke mitt beste.. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 d0ppler: Det bildet falt rett i min smak! takk for det! Ingardj : bruker du bulb og en haug med gråkort for å få til dette slørete utrykket på disse landskapsbildene dine? De er veldig vakre ihvertfall! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Lun hjemmebakt focaccia med et glass prosecco. Man behøver ikke mer for en fin tid i kveldssolen... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ja, et veldig mørkt filter. Lukkertider varierer mellom 30 og 500 sekunder, men som jeg sa, de kan bli for lange og. Det er litt slitsomt å vente så lenge Blir ikke mange bildene på en kveld da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå