cruelphotography Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Nei, tok det ikke ille opp. Har utviklet ett ganske godt filter for hva jeg bryr om på the interwebs. Men er også alt for mange som helt usaklig begynner å snakke om slike ting på portretter uten at det har noe som helst med saken å gjøre, så tror kanskje han håpet å få litt reaksjon også ^_^ Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 En siste runde med bilder fra Nordhue 18mm, f/4, 25s, ISO100 100% Crop her (Ekstra: Uten IR-Filter & annen versjon med IR-filter) 23mm, f/4, 25s, ISO100 100% Crop her 100mm, f/2.8, 1/1600s, ISO100 100% Crop her Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Spammer til med et par bilder fra i dag. Liker fortsatt mannen (to innlegg over) best fra i dag. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 ...tror kanskje han håpet å få litt reaksjon også ^_^ Nope Den første kommentaren var en liten fleip. Men jeg tror du ville ha reaksjon på 'Tok den ikke ?' kommentaren din. Så jeg fleipet litt mer med deg og kommentaren din. Denne gangen var den ikke like "vag", men tydelig etterfulgt av 'Bare tuller'. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Så jeg fleipet litt mer med deg og kommentaren din. Jeg blir alltid litt deppa over sånne høh-høh macho-fleiper om forholdet mellom fotograf og modell. De kommer for ofte, og er altfor platte. Mine favoritter fra world wide photowalk i Oslo lørdag: Endret 26. juli 2010 av kaian Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg blir alltid litt deppa over sånne høh-høh macho-fleiper om forholdet mellom fotograf og modell. De kommer for ofte, og er altfor platte. At skulptører, malere eller fotografer har fått mere enn rent proffesjonelle forhold til sine modeller er ikke akkurat et ukjent fenomen. Spesielt om modellen er ung, usikker, urutinert og raskt ønsker karriære og penger så kan det oppstå et veldig ujevnt maktforhold. At "fotograf" ikke er en beskyttet tittel gjør ikke situasjonen bedre:http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=9458824 Mobilbilde. Er det noe man kan gjøre med komprimeringsartefakter på mobilbilder? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Mobilbilde. Er det noe man kan gjøre med komprimeringsartefakter på mobilbilder? Ja - ikke bruke mobil. Hø-hø. Nei - støyfjerningsfiltre i for eksempel Photoshop har en checkbox "remove jpeg artifacts", som burde kunne jevne ut sånt - har ikke prøvd den selv, men.. Prøv! Ellers er komprimeringsartifakter simpelthen manglende informasjon - du skal derfor ha noe "smart" noe som kan fylle det ut. ..Og antageligvis fungerer fjerning av artifakter best hvis du justerer på det oprinnelige bildet, før du eventuelt har begynt å resize, redigere det eller annet. Endret 26. juli 2010 av Trondster Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 To av bildene jeg har tatt denne måneden. 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Reichstag. Det er helt åpent på toppen av domen. Det burde gi mulighet for spesielle foto der oppe når det sner. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Reichstag. Det er helt åpent på toppen av domen. Det burde gi mulighet for spesielle foto der oppe når det sner. Hehe, frista og ta turen opp, men når jeg så køen. Neppe Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hehe, frista og ta turen opp, men når jeg så køen. Neppe Man må sette av et par timer, men jeg synes det er verdt det. Det er spesiell arkitektur, spesielle perspektiver og med god linse og vær kan man se endel utover byen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Var en tur på Svalbard forrige helg. Dette var min tredje tur dit, men jeg har desverre fortsatt til gode å komme meg dit vinterstid. Longyearbyen Adventdalen Pyramiden, forlatt musikkrom Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 robertaas: Forstår den, men liker meg ikke i høyden Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Var en tur på Svalbard forrige helg. Dette var min tredje tur dit, men jeg har desverre fortsatt til gode å komme meg dit vinterstid. Var der i mai ett år. Virket som perfekt timing med masse sne, lang rundtur på snescooter inkludert Barentsburg og knallvær med midnattsol. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Svalbard er stiling. Synd jeg ikke holdt på med foto da jeg var der i militæret Jeg husker jeg sto og knotet med kameraet vi hadde på båten. Det føltes ut som flaks når jeg fikk tatt et bilde Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Ja, det var vakkert, Ingardj...så det på Flickr Lenke til kommentar
# offline Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Meget pent. Sola går ned på feil plass her jeg bor Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Enig med Kaian jeg, og ser ikke helt hva det du snakker om har med saken å gjøre Robertaas :=) Uansett, jeg drar til Rhodos nå, så ett lite sommerlig farvel fra meg ;P Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Uansett, jeg drar til Rhodos nå, så ett lite sommerlig farvel fra meg ;P God tur. Ta med noe godvær når du kommer tilbake. Så får vi klare oss med den vakre modellen imens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå