cruelphotography Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Altfor lenge siden det var ett menneskebilde her i tråden nå Lenke til kommentar
# offline Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hadde hun tatt med en lapp fra mammaen sin? En såkalt "permission slip" Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hadde hun tatt med en lapp fra mammaen sin? En såkalt "permission slip" Tok den ikke ? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hun ser ung ut, og unge jenter må få lapp med fra mamma. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hadde hun tatt med en lapp fra mammaen sin? En såkalt "permission slip" Tok den ikke ? Du tar kanskje ikke leg heller? Bare tuller. Hun ser så ung ut. Men jeg regner med alle modellene dine er over 18. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Dagens eksperiment Fungerte det kanskje litt mye bevegelser i vannet,de slørete gjenspeilingene forstyrrer hovedmotivet litt. Endret 25. juli 2010 av Nautica Lenke til kommentar
ventle Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 What's in it for me? Nikon D70 + Pentax 135mm F3.5 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hun ser ung ut, og unge jenter må få lapp med fra mamma.Det kommer vel ann på hva slags bilder det er. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hvorfor ikke poste alle afrikabildene dine i en egen tråd, gjerne med litt utfyllende tekst rundt, i stedet for bare ett lite drypp nå og da i denne tråden? Jeg tenker selv på en tur til øst-afrika med tiden, og vil gjerne vite litt mer enn bare det faktum at det finnes mye å ta bilde av der nede Den beste ideen jeg har lest i dag. Lenke til kommentar
Con Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hvorfor ikke poste alle afrikabildene dine i en egen tråd, gjerne med litt utfyllende tekst rundt, i stedet for bare ett lite drypp nå og da i denne tråden? Jeg tenker selv på en tur til øst-afrika med tiden, og vil gjerne vite litt mer enn bare det faktum at det finnes mye å ta bilde av der nede Den beste ideen jeg har lest i dag. Han har gjort det Lenke til kommentar
TGB Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hadde hun tatt med en lapp fra mammaen sin? En såkalt "permission slip" Tok den ikke ? Du tar kanskje ikke leg heller? Bare tuller. Hun ser så ung ut. Men jeg regner med alle modellene dine er over 18. Utrolig frekke kommentarer, om det er et mål å jage de få her på forumet som lever av fotografering så gjør du en kjempejobb Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hvorfor ikke poste alle afrikabildene dine i en egen tråd, gjerne med litt utfyllende tekst rundt, i stedet for bare ett lite drypp nå og da i denne tråden? Jeg tenker selv på en tur til øst-afrika med tiden, og vil gjerne vite litt mer enn bare det faktum at det finnes mye å ta bilde av der nede Den beste ideen jeg har lest i dag. Han har gjort det Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hadde hun tatt med en lapp fra mammaen sin? En såkalt "permission slip" Tok den ikke ? Du tar kanskje ikke leg heller? Bare tuller. Hun ser så ung ut. Men jeg regner med alle modellene dine er over 18. Utrolig frekke kommentarer, om det er et mål å jage de få her på forumet som lever av fotografering så gjør du en kjempejobb ...den første kommentaren var helt klart toung in cheek, litt artig må man få ha det på forumet. Tror heller ikke Cruel tok det ille opp. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hadde hun tatt med en lapp fra mammaen sin? En såkalt "permission slip" Tok den ikke ? Du tar kanskje ikke leg heller? Bare tuller. Hun ser så ung ut. Men jeg regner med alle modellene dine er over 18. Utrolig frekke kommentarer, om det er et mål å jage de få her på forumet som lever av fotografering så gjør du en kjempejobb ...den første kommentaren var helt klart toung in cheek, litt artig må man få ha det på forumet. Tror heller ikke Cruel tok det ille opp. Du kan være helt sikker på at Cruel har det kontraktmessige i orden, bare har notert meg lignende kommentarer på portrettbilder tidligere, som verken bidrar til noe stort. Helt klart; det er lov å mislike et bilde eller redigering, men personlig synes jeg slike kommentarer ikke hører hjemme noensteder. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Alle vet at Cruel har det kontraktmessige i orden. Dermed må det også være ok å tulle litt med det. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Alle vet at Cruel har det kontraktmessige i orden. Dermed må det også være ok å tulle litt med det. Pent det der Ole flere av henne på bloggen min. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 ligger en annen versjon i farger på bloggen Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Fabelaktig, DeViSoR. As always. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå