eriklovold Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Et par portretter. Endret 20. juli 2010 av ole.e Lenke til kommentar
Anew Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Wow. Nydelig modell... og fine bilder. Litt mer "farm life" fra meg: (helt ekte vignettering fra filterholderen...) Lenke til kommentar
TGB Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Wow. Nydelig modell... og fine bilder. Litt mer "farm life" fra meg: Hvor er dette? Fantastisk lokasjon. Lenke til kommentar
Con Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Og liten stolt gutt som viser frem fangsten til "tante" og bestefar. Der har han minner for livet Så ut som en flott laks det der! Ikke sånt småskrap som jeg driver å sleper opp! Lenke til kommentar
PuseOdd Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Et par portretter. Flotte bilder! Kunne du kanskje ha sagt litt om hvordan du fikk til lys på disse? Kun blits eller med reflektor(er)? Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Et par portretter. Flotte bilder! Kunne du kanskje ha sagt litt om hvordan du fikk til lys på disse? Kun blits eller med reflektor(er)? Takk for det! Første og siste: Blits i 190 cm indirekte oktaboks med diffuserpanel. Nummer to: Kun reflektor. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Sykkelsession i Trondheim forrige uke: Vintervasshøgda i Bymarka: Piren: Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Fluen ble jammen meg valgt til Daily Deviation Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Har vore på ein tredagars tur på Hardangervidda. Ny redigert versjon av det eine, som eg syns fungere betre; Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Fluen ble jammen meg valgt til Daily Deviation Kjempeflott Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Og liten stolt gutt som viser frem fangsten til "tante" og bestefar. Der har han minner for livet Så ut som en flott laks det der! Ikke sånt småskrap som jeg driver å sleper opp! Jo, de er tatt backup av så de nå ligger på 3 harddisker, og den ene er enda frakoblet og innelåst. Er livredd for å miste slike minner. Det høres kanskje paranoid ut, men mora hans, altså søstra mi, mista noen hundre bilder av ham da han var nyfødt fordi harddiskens printkort brente. Den dataen hadde kun 1 harddisk og det skjedde selvfølgelig mellom backup'ene, som det var jeg som hadde "ansvar" for å ta. Har tatt vare på den ødelagte harddisken. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Fluen ble jammen meg valgt til Daily Deviation Det var absolutt velfortjent for det blinkskuddet. Og fra andre bilder postet her så kom blinkskuddet ikke helt tilfeldig heller. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Fra en fjelltur opp skeikampen, denne og 2 andre sauer fulgte med på hva jeg og en kompis gjorde på toppen av fjellet. Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ny klokke igår, så da var det fram med kameraet Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ny klokke igår, så da var det fram med kameraet Et par av dem hadde litt sånn der røff "TAG Heuer" look,likte dem. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Gnuer fra Tanzania. Endret 21. juli 2010 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Rasmus: Hvordan reiser du der nede? Type pakketur eller reiser du "selv"? Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Nydelig etterbehandling på et flott bilde RasmusKRiis. Er det mulig å få se hva du hadde som utgangspunkt? Er dog litt usikker på hva Guner er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå