Evenseth Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Flott den der...ser jo pollenstøvet godt også Takktakk Har vært en tur i kø-h****te i Kristiansand Dyrepark. Innimellom all køståinga i Kardemomme-by og borte hos Kabelsatan Kaptein Sabeltann ble det også muligheter for å se på noen dyr. F.eks. en struts Nikon D80, Nikkor 55-200mm VR Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Når vi snakker om struts, her er en fra Tanzania. Endret 18. juli 2010 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Lyn! Meget bra! Kledelig at lynet er såpass opplyst mens alt anna er undereksponert. Ville kanskje ha lysna det litt i PS/LR, men det fungere som det er og. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Fra dagens bryllupsfotografering Veldig bra Eric, fargene og lyset falt virkelig i smak for min del. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Fra et gårdsbesøk i helgen: Got Milk? Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Spreke farger Anew! Brukt noe spes filter/etterbehandling? Fra danmarksturen forrige uke: Tatt ved det flotte ørnereservatet som er der. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Spreke farger Anew! Brukt noe spes filter/etterbehandling? De to første er med "cross processing" preset i Bibble, det tredeje med Velvia-preset og det fjerde med "sepia colour", så ja. Hadde i tillegg et ganske digg lys i det første. Lenke til kommentar
acer82 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Noen bilder tatt med nyinnkjøpt Nikon 50mm 1,8 Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 En dråpe honning og denne bien stoppet helt opp: Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 En til. Legg merke til tungen begravd i honning: Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 En til. Legg merke til tungen begravd i honning: Herlig bilde! :O)¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ Snublet over denne karen i Seattle, WA Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 De to første er med "cross processing" preset i Bibble, det tredeje med Velvia-preset og det fjerde med "sepia colour", så ja. "Cross Processing" er fett ja, her er enda et jeg ble fornøyd med fra Danmarksturen, med "Cross Process C01" med ColorFX-plugin til PS Lenke til kommentar
brk Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Med alle disse småkrypene må jeg bare poste denne udientifiserte eksemplaret: Den der har jeg med 100% sikkerhet ikke sett før, og jeg har sett mye! NG/discovery etc, sett i mye naturbøker.. Hvor i alle dager knipset du denne?? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Med alle disse småkrypene må jeg bare poste denne udientifiserte eksemplaret: Den der har jeg med 100% sikkerhet ikke sett før, og jeg har sett mye! NG/discovery etc, sett i mye naturbøker..Hvor i alle dager knipset du denne?? Siem Reap. Ser man nærmere etter så er det mye som er merkelig på denne krabaten. Kommer sikkert fra en annen planet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Smørblomstparaply: Du må da ha nok til en praktfull insekts-fotobok nå Petteram, utrolig hva du oppdager - godt syn... Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Smørblomstparaply: Du må da ha nok til en praktfull insekts-fotobok nå Petteram, utrolig hva du oppdager - godt syn... Vant en sånn fotobok på Fotopia challenge i juni så kanskje jeg skal fylle den med bugs.....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå