Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juli 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye bra bilder her og store sprang rent motivmessig :) . Selv har jeg tatt lite bilder de siste par ukene etter å ha slitt med en lungebetennelse lenge som jeg måtte til slutt kaste inn håndkleet - og ta en uke med direkte insprøytning på sykehuset, og må ta det rolig noen uker til. Ellers ville jeg nok lagt inn noen bilder her i juli-tråden og, men mangler som nevnt ferskvare.

Tor

Lenke til kommentar

Må komma meg nord ein gong, aldri vore lengre enn til Trondheim. Meget fint bilde.

Blir bare finere og finere jo lengre nord du kommer ;) Jeg har vært så heldig at jeg har sett mye av kystnorge via kystvakten, og det er mye fint sørpå. Men trondheimsfjorden er ikke mye pen (hvor jeg vanligvis bor)..

Den blåbær-desserten var herlig foreviget, men de er vel ikke modne enda vel :hmm:

Takk.. De er nok frosne ja.. :blush:

Mye bra bilder her og store sprang rent motivmessig :) . Selv har jeg tatt lite bilder de siste par ukene etter å ha slitt med en lungebetennelse lenge som jeg måtte til slutt kaste inn håndkleet - og ta en uke med direkte insprøytning på sykehuset, og må ta det rolig noen uker til. Ellers ville jeg nok lagt inn noen bilder her i juli-tråden og, men mangler som nevnt ferskvare.

Tor

Håper du har en rask bedring da :)

Lenke til kommentar

Lekte meg på slutten av dagens shoot med ND filter, lukkertid 1/25 sek, blender f/5.6, ISO1000(!); grunnet litt ustø hånd ble det "auto-smooth" :)

Spennende setting! Ikke at modellen ikke var fotogen altså, men kanskje det hadde vært artig å sett henne rammet inn av litt mer korn, dvs en anelse videre utsnitt?

Her er ett bilde fra det som egentlig var en videoshoot i Bymarka her forleden. Video kommer på nett, men bildetråden er kanskje ikke rett sted å poste :hmm:

934866496_HgBU6-M.jpg

Lenke til kommentar

Kjøttmeiser er søte, skitne vinduer som gir refleksjoner og andre uting er ikke however. Fungerte ikke helt som jeg ville å skyte vidåpent heller, ah well, alltids en neste gang

50mm, f/1.4, 1/250s, ISO100

4795592117_1d6ce208a2.jpg

50mm, f/1.4, 1/320s, ISO100

4796224584_dcdda444e2.jpg

Lenke til kommentar

Var en tur oppe på Skrim igår. Litt fisking og litt bildetaking. Ingen fisk og masse dårlige bilder, men det var en fin tur(bortsett fra rødfargen jeg fikk på det hårlåse hodet mitt).

935614885_k9X7J-S.jpg

935615079_5PdUD-S.jpg

935615099_benE8-S.jpg

Etter nærmere ettertanke så dropper jeg makro planene mine. Det er altfor irriterende å holde på med. Forbanna småkryp! Holder meg til landskap og sånne kjedelige og trøtte saker. Det passer meg bedre :p

Endret av iKenneth
Lenke til kommentar

Noen feriebilder fra meg:

Luftet 105/2.5 for første gang på alt for lenge i går:

935623832_f9Ef6-M.jpg

935623863_rkDLP-M.jpg

Den fin-fine Tamronen har mye av skylden for at jeg bruker mye mindre fastoptikk nå enn før:

935623887_XE86G-M.jpg

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...