ÅdneD Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Må komma meg nord ein gong, aldri vore lengre enn til Trondheim. Meget fint bilde. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) *snip* Flere bilder i bloggen Jeg blir deppa når jeg ser slikt. Jeg har mye å jobbe med for å nå slike høyder, men jeg får skylde på mitt nylig skifte til Canon. *snip* hehe tja.. nylig skaffa meg canon jeg og. Endret 14. juli 2010 av Simon Aldra Litt store bilder i sitat fjernet av moderator. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hvordan tar man bilder av kunst? Og skal man i det hele tatt ta bilder av kunst? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 og noe helt annet fra meg Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Sko selges til høystbydende. Send PM.. Endret 14. juli 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Byr en fotowalk med inkludert lyssetting? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Den blåbær-desserten var herlig foreviget, men de er vel ikke modne enda vel Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Mye bra bilder her og store sprang rent motivmessig . Selv har jeg tatt lite bilder de siste par ukene etter å ha slitt med en lungebetennelse lenge som jeg måtte til slutt kaste inn håndkleet - og ta en uke med direkte insprøytning på sykehuset, og må ta det rolig noen uker til. Ellers ville jeg nok lagt inn noen bilder her i juli-tråden og, men mangler som nevnt ferskvare. Tor Lenke til kommentar
TGB Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Lekte meg på slutten av dagens shoot med ND filter, lukkertid 1/25 sek, blender f/5.6, ISO1000(!); grunnet litt ustø hånd ble det "auto-smooth" Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Må komma meg nord ein gong, aldri vore lengre enn til Trondheim. Meget fint bilde. Blir bare finere og finere jo lengre nord du kommer Jeg har vært så heldig at jeg har sett mye av kystnorge via kystvakten, og det er mye fint sørpå. Men trondheimsfjorden er ikke mye pen (hvor jeg vanligvis bor).. Den blåbær-desserten var herlig foreviget, men de er vel ikke modne enda vel Takk.. De er nok frosne ja.. Mye bra bilder her og store sprang rent motivmessig . Selv har jeg tatt lite bilder de siste par ukene etter å ha slitt med en lungebetennelse lenge som jeg måtte til slutt kaste inn håndkleet - og ta en uke med direkte insprøytning på sykehuset, og må ta det rolig noen uker til. Ellers ville jeg nok lagt inn noen bilder her i juli-tråden og, men mangler som nevnt ferskvare. Tor Håper du har en rask bedring da Lenke til kommentar
ventle Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Lekte meg på slutten av dagens shoot med ND filter, lukkertid 1/25 sek, blender f/5.6, ISO1000(!); grunnet litt ustø hånd ble det "auto-smooth" Spennende setting! Ikke at modellen ikke var fotogen altså, men kanskje det hadde vært artig å sett henne rammet inn av litt mer korn, dvs en anelse videre utsnitt? Her er ett bilde fra det som egentlig var en videoshoot i Bymarka her forleden. Video kommer på nett, men bildetråden er kanskje ikke rett sted å poste Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Prøvde litt på freelensing her om dagen. Dette er deler av resultatet. Tatt med D40 og Zuiko 50mm f/1.8 Silvernose. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Kjøttmeiser er søte, skitne vinduer som gir refleksjoner og andre uting er ikke however. Fungerte ikke helt som jeg ville å skyte vidåpent heller, ah well, alltids en neste gang 50mm, f/1.4, 1/250s, ISO100 50mm, f/1.4, 1/320s, ISO100 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Var en tur oppe på Skrim igår. Litt fisking og litt bildetaking. Ingen fisk og masse dårlige bilder, men det var en fin tur(bortsett fra rødfargen jeg fikk på det hårlåse hodet mitt). Etter nærmere ettertanke så dropper jeg makro planene mine. Det er altfor irriterende å holde på med. Forbanna småkryp! Holder meg til landskap og sånne kjedelige og trøtte saker. Det passer meg bedre Endret 15. juli 2010 av iKenneth Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Noen feriebilder fra meg: Luftet 105/2.5 for første gang på alt for lenge i går: Den fin-fine Tamronen har mye av skylden for at jeg bruker mye mindre fastoptikk nå enn før: Endret 15. juli 2010 av Anew Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Et til fra samme shoot Dette likte jeg Og der har du en modell for gjenbruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå