Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juli 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@-Teddy- Liker posisjonen du har i forhold til skateren, du har en spesiell post-processing av bildene, men i dette tilfellet setter det motivet virkelig i fokus.

@::2R:: digger bildet ditt #3. Hvordan den gule stripen skaper en skikkelig kontrast i forhold til alt det andre i svart/hvitt.

@robertaas er du i Sør-Afrika for tiden? Skulle gjerne sett noe mer “Sør-Afrikansk”, har du flere bilder ifra turen?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

Co2banken ombord ?,det er sikkert nok til å slokke litt av hvert der ja :)

Nope, det der er en liten del av nitrogenbanken. Vi har vanntåkeanlegg til slokking i maskinrommet. Mye sikrere enn CO2

Lenke til kommentar
@robertaas er du i Sør-Afrika for tiden? Skulle gjerne sett noe mer “Sør-Afrikansk”, har du flere bilder ifra turen?
Var på Isles of Scilly, UK. Det var masse steinmurer og steingjerder der som var overgrodd med takløk og forskjellige blomster, men jeg klarte ikke få noen gode bilder ut av det.
Lenke til kommentar
@robertaas er du i Sør-Afrika for tiden? Skulle gjerne sett noe mer "Sør-Afrikansk", har du flere bilder ifra turen?
Var på Isles of Scilly, UK. Det var masse steinmurer og steingjerder der som var overgrodd med takløk og forskjellige blomster, men jeg klarte ikke få noen gode bilder ut av det.

Er så sykt frustrerende det! Å se ett skikkelig motiv, men å ikke klare og fange det.... mad.gif

Lenke til kommentar

Vært på nord-vestlandet på hytta til svigers i helga. Ble en del bilder, både fra området i nærheten av hytta, og fra Hitra. Her er en forsmak, fra Hemnfjorden, fjorden rett sør for Hitra, som går ned mot Kyrksæterøra.

4784047649_100ae50c1b.jpg

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Første ble veldig bra!

Takker. Den ble ikke så ille. :)

Jeg klarte å slette LR catalogen en tid tilbake og må gå gjennom bildene på nytt. Egentlig ganske greit. Jeg får tid til å se over bildene med ferske øyne.

Oppussing i Praha. Bildet er fra 2008.

931326562_VhowL-M.jpg

Tatt med Pentax K10D og Pentax DA 40mm f/2,8 'pancake'.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...