Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juli 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

929546408_p2piy-M.jpg

 

Syns ikke jeg får dette bildet helt til å stemme. Er det overgangen mellom mørke trær øverst/lyse trær nederst som ødelegger, eller noe annet?

 

Bjørnli: bør i hvertfall ha farger. Kanskje noe i mellom de to første, den første for mørk og den andre for lys på min skjerm i hvertfall...

Endret av ventle
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

@Bjørnli

 

Liker bilde nummer 1 best. Liker at du økt fargemetningen en del, det gir en ekstra ro i bildet føler jeg.. :)

 

EDIT: leif

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Min nye utsikt.. :) Bildet er noe større enn 1280px.. dette for å gi et inntrykk av hvordan bildet ser ut originalt.. :)

 

post-44035-1278773230,2137_thumb.jpg

 

Bildet er satt sammen av 12 bilder, bildestørrelsen er 1,7MB.

Lenke til kommentar

Et bilde av nevøene mine på lekeplassen. De er "byunger" på sommerferie, og de liker seg bedre på "ræmpen" enn på fisketur.. Morsomt å prøve å ta sånne bilder også.

 

 

Stilig bilde, men jeg mister litt av fartsfølelsen her, lukketiden er altfor rask i kombinasjon av altfor stor aperture åpning. Blir for mye i bakgrunnen som tar bort fokuset ifra motivet.

Kanskje du kunne prøvd å ha en litt lenger lukketid, og følge motivet med kameraet imens, slik at det oppstår en motion blur av bakgrunnen?

 

Og jeg tar med sitat ifra en kjent snowboard fotograf, “en gylden regel er å alltid ha med rampen, kjøreren, og der hvor kjøreren vil lande”...

Skulle gjerne ha sett det bildet med litt mer blur i bakgrunnen, samt rampen.

Jo, det er nok lurt å ta med alt slik at man ser hva han holder på med. Takk for rådene, skal nok teste litt mer mens de er her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...