Gitarhm Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Har fått mammas kort og skal fylle inn info, men jeg vet ikke hvor eller hva "Card Number" er. er det noen som vet hvor på kortet det står? (VISA) Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 nei :S var vanskelig nok å mase det fra henne Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Card nr. Er det enkleste og finne på kortet, uansett for dem hjelpe deg vist du har såpass lite erfaring med bruk av kredittkort siden du trulig ikke er gammel nokk for fullføring transaksjonen heller.... eller at du har tatt kortet uten tillatelse (da vet jeg ingenting om)... Kan heller ikke være vanskelig og få foreldrene dine og hjelpe deg? Det er en viktig erfaring som foreldrene dine bør være med å lære deg hvordan det skal gjøre. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 fant det ut vel, fattern er borte, og muttern er noob, det er alt jeg har å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå