Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Blodtrykk i hodet og puster tungt!

MrL

Anbefalte innlegg

Hei, merker ofte at noen ganger så virker det som jeg har et kostant trykk på hodet, akkurat som jeg nærmest skulle tro jeg strammet inn litt av "hodemusklene" konstant hvis dere skjønneer. Hvis jeg trener blir jeg fort veldig rød, og kjenner et trykk i hodet, og noen ganger har jeg måtte sluttet å trene fordi det føles ut som hue skal sprenge eller no :p. Ofte føler jeg meg litt i drømmetilstand/dopatilstad, dvs litt svimmel og ukonsentrert. Noen ganger(eller ganske ofte) når jeg står opp fra senga noen morgnener og reiser meg opp blir alt bare lyst, jeg blir ekstremt svimmel, ubalansert og lyden blir borte for et par sekunder til det går over, tilstanden er litt uforklarlig, nesten som om man skulle blitt lammet av flashbang eller no.

En gang da jeg var syk forverret dette seg en gang jeg skulle på dass på natta, da varte det mange titalls sekunder, og jeg måtte faktisk legge meg ned på gulvet da jeg ikke klarte å gå, merkligste jeg har opplevd i mitt liv, men det har bare skjedd en gang da. Merk dog at dette skjer kun når jeg står opp etter å ha sovet. Noen som vet hva dette er eller opplever det samma? Er ikke noe jeg ser som et problem, men bare litt merkelig :p

En helt annen ting er at jeg ofte får høre at jeg puster tungt, noe jeg også gjør. Samtidig blir jeg drit fort andpusten, men er greit trent og har over gjennomsnittlig kondis i forhold til skoletester og andre. Noen som vet hvorfor? Irriterende å konsterere meg noen ganger om å ikke puste når jeg sitter i sofaen!

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...