Gjest gjest123 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hei! Jeg sliter med tidlig utløsning og har forsøkt det meste jeg har lest på internett rundt dette problemet. Det har nå gått så lang tid at jeg er villig til å forsøke "siste utvei" Cipralex er i utgangspunktet et medikament som hjelper mot folk som er depressive av diverse grunner, og medfører en rekke bivirkninger. En "bivirkning" er forlengelse av utløsning, i verste fall null ereksjon (så lenge man går på medisinen). Jeg er villig til å risikere sistnevnte hvis jeg skulle være så heldig å få forlenget tiden på samleiet før utløsning. I dag kan jeg få utløsning fra 1-3 minutter... Jeg har vært så heldig å komme i besittelse av 10mg Ceprilex uten respet fra legen, og vurderer å dele denne tabletten i 5 (2mg pr. inntak) og prøve dette før samleie. Er det store sjanser for at jeg vil oppleve bivirkninger ved så liten dose? Er dette farlig? Det finnes mange eksempler på leger som anbefaler denne medisinen til følgende bruk, f.eks. her http://www.lommelegen.no/512158/for-tidlig-utlosning-mann Nå er jeg i besittelse av produktet og vurderer sterkt å sette igang, kommentarer? Lenke til kommentar
Gjest Gjest123 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg er forresten 20 år og har ingen tendenser til depresjon, så vet ikke om det er så lurt å ta tabletten. Lenke til kommentar
Gjest ole Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Sorry men tviler på at du vil oppnå den bivirkningen ved bare å ta 1 tablett (5 eller 10 eller 20 mg for den saks skyld). Jeg har gått på flere Cipralex-kurer de siste årene, og jeg har merket potensproblemer (mest at det tar lang tid før utløsning) men dette oppstår ikke før mange uker etter at jeg har begynt å ta tablettene. Andre bivirkinger, og viktigst av alt, hovedeffekten av tablettene, kommer heller ikke umiddelbart. Man må ha gått på medisinen en stund før den er skikkelig effekt på kroppen. Bivirkingene er nok forskjellig fra folk til folk, og jeg er ikke noen doktor, men at man skal oppnå dette bare fra 1 tablett virker ganske tullete. Lenke til kommentar
Gjest gjest123 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Har tilgang på mange tabletter Vil prøve over en 4 ukers periode Du sier du får problemer med potensen. Vil det si ereksjonen? hvor ofte har du sex? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå