Timuty Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hei, har fått meg en macbook jeg vil overføre musikken min til mp3, det poper ikke noe opp på skrivebordet har prøvd itunes men det funker vist bare på iphone så trenger hjelp til å finne ut hvordan jeg kan overføre musikken min til mp3 klarte det forige gang men husker ikke helt hvordan jg gjre det:P takk for hjelpen.. skal på hyttetur så det haster!!.. taakk Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Håper du meiner mp3 spiller... Det hadde hjulpet svært mye med litt informasjon om hvilken mp3-spiller du har. Lenke til kommentar
Timuty Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Håper du meiner mp3 spiller... Det hadde hjulpet svært mye med litt informasjon om hvilken mp3-spiller du har. Heei(: det er samsung MP3 K5 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Samsung K5 er dessverre ikke kompatibel med Mac... Forvente det er denne du har Alternativer... Bootcamp og ha dualboot (Mac og Windows).... Eller vet jeg dessverre ikke om en løsning. Endret 30. juni 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Det er viktig å passe på at alt perifert utstyr du kjøper, følger en vis standard. Når du kjøper noe sånt, som bare virker i Windows, bør du styre LANGT UNNA HERETTER! Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Det er viktig å passe på at alt perifert utstyr du kjøper, følger en vis standard. Når du kjøper noe sånt, som bare virker i Windows, bør du styre LANGT UNNA HERETTER! Tviler på at TS gjorde det bevist. Jeg putter pengene mine på at han kjøpte MP3en FØR han kjøpte MacBook'n. Og man forventer jo at den gjennomsnittlige MP3 spillern fungerer på alle operativsystemer, uten masse tillegsprogramvare. Forsåvidt så kan du prøve og oppgradere Firmware til 1.05, det har vistnok løst problemet for noen linux/Ubuntu brukere, så kan hende det fungerer på Mac også Gå til Samsung sine sider, velg Taiwan (Ikke england eller lignedene. Er vistnok slik at den ikke er released til UK enda) og last ned Firmware update og installer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå