karl77 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Har fått et problem med nettverk og nettverks ikon. Jeg er koblet på nett men nettverks ikon viser at jeg ikker er koblet på noe nettverk, kommer meg fint på nett og når jeg trykker på ikonet kommer nettverket mitt op og står som tilkoblet men ikonet i seg selv mener jeg er frakoblet. Når jeg trykker på nettverk og deligssenter mener den jeg ikke er koblet til noe nettverk, det samme når jeg prøver å søke etter andre pc'r på samme nettverk. får koblet meg fint til andre pc'r som er lagt til fra før via min datamaskin men får ikke søkt etter nye. Noen som har vært borti dette fenomenet før? Hva kan jeg gjøre for å fixe dette, er jo irriterende. Lenke til kommentar
War Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Det er ikke en port nr 2 som viser ingen kabel? Mulighet til å laste opp bilde? Lenke til kommentar
karl77 Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Her er bildet...står at jeg ikke er koblet til et nettverk, men det er jeg. Det kommer opp nettverk med når jeg kobler til nettverket men det forsvinner etter få sec. Men jeg har internett og alt. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Hvordan er det koblet? Kabel inn, modem, router? -switch? -pc. Er modemet/routeren/switchen kontrolerbar via IP? Har du hovedkortets brikkesettdriver inne? Endret 1. juli 2010 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå