igxx Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) hei! Jeg holder på med og bygge et kjeller rom, og ønsker å få laget det i 3D, med møbler osv. finnes det et gratis program for det? evt hva heter det? hvor finner jeg det? ## topic endret av ilpostino ## Endret 1. juli 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
igxx Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 det går jo ikke ann og sette inn møbbler med? og få et rom med det? og heller ikke se inn i det? kjøpte ikke google det pga de måtte bruk det til og lage google earth? har dere noe annet? Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Skjermbilde fra Scetchup. I Warehouse kan du også importere møbler og liknende som andre har laget når du har fått satt opp rommet ditt... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det finnes også en del gratis CAD-programvare. Søk etter "Free CAD" så finner du en del, men det er mye å velge mellom og mange feller å gå i (amputerte gratisversjoner av dyre programmer, dårlige programmer osv). Men noen godbiter finnes uten at jeg husker navnet på de i farta. Lenke til kommentar
perottol Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hva med det nettbaserte Viseno? Der kan du bare trykke Start, så er du i gang. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Sweet Home 3D funker bra, og er fri programvare. Anbefales, på tross av det teite navnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå