Gå til innhold

Jeg skal opgradere pcen til Windows vista! trenger hjelp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274

den egentlige versjonen av windows vista har nå kommet ut.

dens navn ble windows 7;)

helt ærlig. gå heller for windows 7.

Lenke til kommentar

Som allerede nevnt. Du installere drivere til hardeare uansett hvilket versjon av Windows du installerer. Noen hardwaredrivere kan ligge bundlet i Windows - men sjelden alle. Hardwaredrivere/chipsett-drivere finner du hos produsenten av din maskin (evt produsent av spesifik hardware). Driverne er avhengig av utgave av Windows.

Lenke til kommentar

Ja okey. hva er best av windows 7 og vista? jeg skal instalere noen av dem også tenkte jeg om jeg kune kjøpe farming simulator med mit skjermkort som pc er kjøpt i 2005 trur jeg

så tenkte og instalere windows 7 eller vista og instalere driverene de nyeste også lurer jeg på om jeg kan da kjøpe farming simulator ?

for jeg får sån error om at skjermkortet på opgraderes, kan jeg ikke bare reformatere og instalere windows 7 eller vista og instalere driverne på nytt?

Ja okey. hva er best av windows 7 og vista? jeg skal instalere noen av dem også tenkte jeg om jeg kune kjøpe farming simulator med mit skjermkort som pc er kjøpt i 2005 trur jeg

så tenkte og instalere windows 7 eller vista og instalere driverene de nyeste også lurer jeg på om jeg kan da kjøpe farming simulator ?

for jeg får sån error om at skjermkortet på opgraderes, kan jeg ikke bare reformatere og instalere windows 7 eller vista og instalere driverne på nytt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...