fsx v1.1 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hei, det er på tide og slutte og bruke XP og instalere VISTA men hvordan gjør jeg det også trenger jeg en link?, også lurer jeg på om det er noe som må instaleres etter vista er instalert som lydkort og etc? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 den egentlige versjonen av windows vista har nå kommet ut. dens navn ble windows 7;) helt ærlig. gå heller for windows 7. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 jeg prøvde windows 7 men da måte jeg instalere lydkort og sånt Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Drivere må du ha uansett..Finn ut navnet på hovedkortet ditt, så finner du nokk driverene du trenger til å få lyd å slikt. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 ehh dete er jo bærbar pc Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Da søker du opp navned på pc'en å finner drivere.må ikke finne på å legge inn vista om du har mulighet for å kjøre windows 7. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Som allerede nevnt. Du må installere drivere til hardeare uansett hvilket versjon av Windows du installerer. Noen hardwaredrivere kan ligge bundlet i Windows - men sjelden alle. Hardwaredrivere/chipsett-drivere finner du hos produsenten av din maskin (evt produsent av spesifik hardware). Driverne er avhengig av utgave av Windows. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Ja okey. hva er best av windows 7 og vista? jeg skal instalere noen av dem også tenkte jeg om jeg kune kjøpe farming simulator med mit skjermkort som pc er kjøpt i 2005 trur jeg så tenkte og instalere windows 7 eller vista og instalere driverene de nyeste også lurer jeg på om jeg kan da kjøpe farming simulator ? for jeg får sån error om at skjermkortet på opgraderes, kan jeg ikke bare reformatere og instalere windows 7 eller vista og instalere driverne på nytt? Ja okey. hva er best av windows 7 og vista? jeg skal instalere noen av dem også tenkte jeg om jeg kune kjøpe farming simulator med mit skjermkort som pc er kjøpt i 2005 trur jeg så tenkte og instalere windows 7 eller vista og instalere driverene de nyeste også lurer jeg på om jeg kan da kjøpe farming simulator ? for jeg får sån error om at skjermkortet på opgraderes, kan jeg ikke bare reformatere og instalere windows 7 eller vista og instalere driverne på nytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå