Gå til innhold

Problemer med installering av drivere til R9700 PRO

Anbefalte innlegg

Av en eller annen grunn får jeg ikke installert de siste driverene til R9700 kortet mitt. (3.4) Dvs. Jeg skulle oppdatere til de siste driverene, men jeg får kun beskjed om at jeg kun kan gjøre det i Administrator Mode. Vel, jeg er da Administrator på maskinen her. Har dessuten prøvd å logge meg inn med global Adminstrator kontoen også, men får bare samme beskjed.

Så hentet jeg ned de gamle driverene igjen får å installere de igjen (cat. 3.2), men nå får jeg samme problem med de driverene også. Jeg har også rensket hele systemet mitt for ATi filer, men samme feil kommer likevel.

Jeg har aldri klokket om kortet eller gjort noe spes. Skulle bare oppdatere driverene.

Jeg har et Hercules 9700 PRO kort.

Tips?

EDIT: Har WXP Pro Engelsk, MSI MOBO... Dessuten er det ingen andre problemer med andre installere. Det er forresten installeren som gir feilmeldingen, ikke driverene, so to speak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahh da så...

Fjern alt som har med Radeon-drivere og Radeon-kort og start PC'en på nytt. Når du kommer inn i Windows, kjører du install-fila igjen, se om det går bedre...

Hmm, det er ett program du kan kjøre for å bli kvitt alle spor etter Radeon i registeret. Husker ikke helt hva det heter, søk på Google :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...