Gå til innhold

HTC HD Mini, er dette et bra valg?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

 

Jeg vurderer kjøp av HTC HD Mini.

 

 

Er dette et bra nybegynner valg med touch( har ipod touch fra før).

 

I brukerguiden står det at denne telefonen bruker mye nettilgang.

Er det noen mulighet for å bestemme selv om den skal være på nett eller ikke?

Endret av Valtam666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs hva du mener med bra.

Det er en WM 6.5 smarttelefon på godt og vondt. Tenker du på apps og spill er den ikke bra, tenker du på sync mot Windows Outlook og Office er den bra.

Batteritid og dimensjon gjør at jeg velger å bruke Minien i stedet for Touch Proen som jeg også har.

Med Windows Mobile Device er det lett å synkronisere PC og telefon med kabel eller blåtann.

 

Personlig foretrekker jeg fullt tastatur på en WM telefon. Skjermen blir for liten å jobbe på med Excel eller Office, grei nok til å vise regneark eller dokumenter.

Største fordelen til Minien er synk mot Outlook (ikke Outlook Express), her har du alle funksjoner fra kalender til notater. Kan ha synkroniserte e-mails med vedlegg lagret på telefon/minnekort for å slippe unødvendig dyr datatraffikk.

Da jeg reiser mye, er jeg avhengig av VOIP. Windows Mobile og Skype ikke er helt i takt for tiden, så her har jeg valgt å bruke Nimbuzz og Vyke som fungerer helt perfekt.

 

Det er lett å sette opp nettforbindelsen. Du velger selv om data skal gå over "Internett som WiFi" eller datatrafikk over f.eks. 3G. Kan også settes opp med "Privat" eller "Arbeid" internett forbindelse.

 

HTC Sense er et forbilde for de fleste produsenter av smarttelefoner. Du har både "HTC Sense" og "WM 6.5" som hurtigvalg for startside.

 

Skal man ha en WM telefon, bør man vurdere å vente til WM7 er klar.

Endret av Jamm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...