KnirketeDør Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Noen som har en god oversikt over "ja og nei"-mat i en slik periode da? INGEN? Endret 4. juli 2010 av Flaav Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 bump - trenger råd! Lenke til kommentar
Gjest Olga Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Kansje det er allergi?Prøvd antihistaminer? Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 takk for svar. Det kan være det iom at jeg stadig vekk er forkjølet, men har vært så mange turer til legen for å ta blodprøver og gastroskopi osv. at jeg går ut i fra at de da har sett og lagt merke til dette. Har helst ikke lyst til å teste ut medikamenter lenger heller. Har prøvd så mange forskjellige. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Ville ikke opprette nye tråd for halsproblemer og håper det går greit at jeg poster her. Har nå vært og hatt 24t pH-måling samt manometri. Der fant de ut at det ser ganske normalt ut og det er mest sannsynlig ikke syre som hemmer halsen. Hva kan det da være? Det kjennes helt ærlig ut som et sår som ikke gror. Vet noen hvordan evt. vei videre ser ut? Får sikkert tips om å vente til jeg får svar fra legen, men jeg er nysgjerring i forkant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå