Daniboy89 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 heisann. Musikken min ligger i ei limewire mappe, men den ligger ikke i bibloteket i itunes. den må ligge der for å bli brent. Hvordan får jeg musikken dit? Mvh daniel Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Hei du må ha CD-brenner og Brenne CD-er. Vil anbefale programmet CDBurnerXP til jobben. Endret 30. juni 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 itunes brenner også cd, problemet er at sangene må ligge i ei spilleliste, men får ikke sangene dit! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Bruke så og si ikke itunes og anbefale det heller ikke. Uansett, skal du importere musikk til spillelisten på itunes: "Ctrl + O" (Ikke null) Der du kan legge til musikk filer til bibliotek. Du kan også legge til mapper: Fil -> Legg til mapper i biblioteket Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 har lastet ned CDBurnerXP, skal jeg velge data disck eller audio disk? må gå an å spille musikken i vanlig cd spiller, ikke mp3! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 MP3 er en lyd format btw. Du mener mp3 spiller. Uansett, du velge audio cd for at den skal kunne spilles av på en cd spiller. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 skjønner ikke denne saken jeg laster ned, hvordan brenner jeg musikk med det programmet da? har musikk på itunes fra limewire! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Enkel guide: Velg Audio Disk. Det kjem opp et nytt vindu, Der blar du gjennom mappene til du finner mappen der du har musikk filene. (Sikkert download mappen til limewire) Da ser du fult av musikk filer i venstre menyen. Der merke du songer og dra dem ned til det nedre vinduet. Eventuelt merk filen og trykk på + knappen (legg til) Etter du har fullt den opp velger du Brenn. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 er det plass til mange sanger da`? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) En CF har plass til ca 74 min med musikk der det kan variere fra kvaliteten og lengden på sporene med kor mange du har plass på en plate. Uansett vil programmet viser deg gjenstående plass på cd-en mens du gjør den klar for brenning. Vist kvar fil er litt under 5 min har du plass til 15 sanger ++ Endret 30. juni 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 cd`en er på ca 150 mg, hvorfor vil den ikke brenne mer en 100 mb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå