trygvoki Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hei! Jeg har et irriterendes problem med skype. Situasjonen er så: Jeg hører musikk på Winamp, med headset. Så snakker noen til meg på skype (jeg har da selvfølgelig status "pålogget"). Og i de 2-3 sekundene skype lyden varer, så hopper lyden ut ifra headsettet og det spilles høyt ifra høgtalerne. Hva kan være grunnen til dette?? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 jeg vet ikke helt, det kan være en enkel innstilling. Men siden den lyden irriterer deg sån, så kan du jo bare gå inn på instillingene og ta den vekk Lenke til kommentar
trygvoki Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 jeg vet ikke helt, det kan være en enkel innstilling. Men siden den lyden irriterer deg sån, så kan du jo bare gå inn på instillingene og ta den vekk Kanskje jeg beskrev problemet litt rart. Det er altså ikke skype lyden som irriterer meg, men musikken som hopper fra headset til høytalere de 2-3 sekundene skype lyden varer. Skype lyden er helt ok. Greit med et lite lydsignal når noen prater til deg. Håper det var mer forståelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå