Swafty Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hei Noen som har erfaring med laser eller andre raske metoder mot kvisearr? Har hørt det kan bli verre av laser :/ Noen med erfaringer eller tips? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Fant dette, mulig det hjelper deg litt. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Funka fett på meg. Tok det i utlandet, og fjernet arr (røde merker)+ svarte prikker. Hva slags type arr har du ? Endret 1. juli 2010 av Kaare_Jay Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Aner ikke hva slags type arr det er. Det er arr fra kviser. Noen av de er litt røde Endret 1. juli 2010 av Overdox Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Selv har jeg noe arr øverst på ryggen og skulderene, og selvom de ikke plager meg altfor mye så har de gjort så jeg har holdt meg unna stranda de siste årene, noe som kan bli ganske kjedelig. Mine arr har ingen farger, men er formet som sirkler omtrent, akkurat som det skulle vært noen hudfargede kviser. Litt rart å forklare, hudlegen min sa det ikke var noe å gjøre med, men etter å ha lest litt om laseroperasjon virker det jo ikke håpløst? Vil ta en tattovering som strekker seg fra ryggen og over den ene armen, men lurer på om jeg får tatt den pga arrene og om resultatet ville blitt grusomt. Hvis noen hadde hatt noen svar hadde det vært supert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå