Gulvflisen Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Mistet nettopp bildet på skjermen, hadde restarta og så var skjermen helt svart. Dataen driver å booter om att og om att. Tror kanskje det er pga. jeg innstallerte nyere driver til skjermkortet. Det er en Asus N61Ja bærbar. Takker for all hjelp! Update: Prøvde med ekstern skjem, ingen positiv resultat. Burde jeg sende den inn? Og kreve erstattning? Jeg har noen files på harddisken som er uerstattelige, hvordan kan jeg få tatt vare på de? Kan jeg ta ut harddisken, og kopiere filene over til en annen data, uten at erstattninga ryker? Endret 1. juli 2010 av Gulvflisen Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hvis du har "uerstattelige" filer så har du selvfølgelig tatt backup av disse filene allerede. Hvis du ikke klarer og fikse problemet ved å boote opp i safemode, eller fra innstallasjonscd så bør du kunne flytte over disken og overføre filene dine uten at det påvirker garantien. Mange produsenter tillater at man bytter harddisk selv, men du kan jo sjekke opp om Asus er en av disse først. Lenke til kommentar
Gulvflisen Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Hvis du har "uerstattelige" filer så har du selvfølgelig tatt backup av disse filene allerede. Hvis du ikke klarer og fikse problemet ved å boote opp i safemode, eller fra innstallasjonscd så bør du kunne flytte over disken og overføre filene dine uten at det påvirker garantien. Mange produsenter tillater at man bytter harddisk selv, men du kan jo sjekke opp om Asus er en av disse først. Takker for svar, har ikke alle de filene i backup.. Skal se om Asus tilater å ta ut harddisken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå