Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal jeg ta silikon, gjøre noe med brystene?


Anbefalte innlegg

Spørs hvor gammel du er. Du må tenke på at implantater må rettes på ca. vært 10ende år, dette om kirurgen er flink. Tyve årene synes jeg er alt for ungt til silikon og vil vel ødelegge for deg en god del i "cougar/milf" årene. Det sies at siste innspurt er best òg, ikke vet jeg. Men er du allerede 30 år så er det allright! :thumbup

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om andre menn er som meg, så liker de at man eldes med verdighet. Det er ikke noe poeng i at en 30-åring skal se ut som en 20-åring, eller at en 50-åring skal se ut som en 30-åring. At kvinner føder barn er en fin ting, og tyngdekraften må vi alle leve med.

 

Jeg minner om noe jeg har sagt før: Mye skjønnhetspleie er ikke til for å imponere det annet kjønn, men sitt eget. En kirurg som ble intervjuet om penisforlengelse sa det slik: "Menn som gjør slikt kirurgisk gjør det ikke for sexens skyld, men fordi de ikke vil være flau i dusjen på helsestudio."

 

Sånn er det med så mye. Alle anti-rynke reklamene på TV er ikke rettet mot menn, men mot kvinner. Damer sammenligner seg med hverandre, og det er i dette samspillet skjønnhetsidealene skapes. Vi menn (les de fleste av oss som er over 30) bryr oss ikke. Hvilket ikke betyr at vi ikke synes at unge jenter kan være pene, men de behøver ikke være rynkefrie og puppestruttende når de blir voksne.

 

La silikonen være, synes jeg. Den gir uansett ikke tyngdekraften mindre å jobbe med.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg er ofte borti puppestell som ikke er naturlige. Operasjonen er minimal og det er kun snakk om et lite snitt under armhulene på hver side. Deretter blir de dyttet ned til brystet. Det er mye nytt som er kommet etter de fæle skremselsbildene dere viser frem her. Det er ingen arr etter en slik operasjon - tro meg jeg har prøvd å finne de til og med når damen viser hvor de er puttet inn. Det er heller ikke særlig mange som går for silikon lenger, men bruker implantater laget av kollagen. Dette både ser og føles naturlig ut.

 

Jeg holder på å spare opp noen slanter slik at damen kan få seg dette. Såpass bra synes jeg dette er og det synes hun også. Men får se.

 

Her er i alle fall bilde av ei, og hun hadde kollagen-implantat:

Kollagen.jpg

 

Hun gjorde det fordi hun hadde små bryster. Hvis det er snakk om å ha store, slappe bryster, er det mulig det ikke blir like pent, de det sikkert må store og tunge implantater inn.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...