Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal jeg ta silikon, gjøre noe med brystene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tør ikke å gå igjennom operasjoner i brystene heller tror jeg. Heller litt heng enn operasjon tror jeg.

Jeg bruker størrelse 85 c i bh.... de henger litt etter fødsler og slik.

Er singel , og tenker mye på hva en mann tenker om brystene...... Om det fører meg veldig i minus med brystene mine eller hva? .... Hvor mye betyr brystene for en mann?

Jeg synes ikke mine er helt forferdelige heller, har jo former, men jeg kunne tenkt meg mer faste enn myke og litt hengslete..... Men er livredd å skjære i kroppen min, så nei en mann får nok godta meg som jeg er :)

Lenke til kommentar

Ja enten får mannen like meg som jeg er , eller får han dra til sjøs å fiske andre damer hehe..... ;O)

kjempe bra at du fant ut av det stina ;)

Veldig bra gjort av deg, likte den holdningen bedre :)

Angående henge bryster så har alle forskjellig smak, selv har jeg ingeting imot det. Er heller ikke det første jeg ser etter.

Lenke til kommentar

Så hvis dere mann traff en dame, og hun hadde hengebryster, og slappe bryster så ville dere ikke dumpet henne for det?

Veldig bra gjort av deg, likte den holdningen bedre :)

Angående henge bryster så har alle forskjellig smak, selv har jeg ingeting imot det. Er heller ikke det første jeg ser etter.

Lenke til kommentar

Så hvis dere mann traff en dame, og hun hadde hengebryster, og slappe bryster så ville dere ikke dumpet henne for det?

Nei? For det første er det mer tiltrekkende enn silikon, som kan sidestilles med plastikk. For det andre er ikke verden bygd opp rundt pupper, det er andre ting som teller mer. Man skal være ekstremt overfladisk for å dumpe ei jente kun pga. litt hengepupper.

Lenke til kommentar

Enig i den der. Jenter bør ikke dumpes pga hengepupper :) Jeg tenker at hvis en mann liker meg så får han like den jeg er, og jeg vet jo at jeg har mange gode kvaliteter å by på som ikke alle andre har ;):)

Nei? For det første er det mer tiltrekkende enn silikon, som kan sidestilles med plastikk. For det andre er ikke verden bygd opp rundt pupper, det er andre ting som teller mer. Man skal være ekstremt overfladisk for å dumpe ei jente kun pga. litt hengepupper.

Lenke til kommentar

Jeg tør ikke å gå igjennom operasjoner i brystene heller tror jeg. Heller litt heng enn operasjon tror jeg.

Jeg bruker størrelse 85 c i bh.... de henger litt etter fødsler og slik.

Er singel , og tenker mye på hva en mann tenker om brystene...... Om det fører meg veldig i minus med brystene mine eller hva? .... Hvor mye betyr brystene for en mann?

Jeg synes ikke mine er helt forferdelige heller, har jo former, men jeg kunne tenkt meg mer faste enn myke og litt hengslete..... Men er livredd å skjære i kroppen min, så nei en mann får nok godta meg som jeg er :)

Litt vanskelig å forestille seg hvordan de er, men hvis de bare henger litt så er jo det bare naturlig hvis man har litt størrelse på brystene. Tror ikke menn bryr seg så fryktelig mye om det.

Lenke til kommentar

Noen menn liker hengepupper mer enn faste pupper og vettu. :thumbup:

Godt å høre :) I og med at jeg er singel, så er det godt å høre at menn kan godta brystnene mine som de er og :) Blir jo litt opptatt av det siden jeg etterhvert bør finne meg en mann :)

Lenke til kommentar

Om du finner deg en mann som faktisk dumper deg pga du har hengepupper så gjør han deg en tjeneste, for en slik mann vil du ikke ha.

Pupper er en utrolig vakker del av kvinnen nesten i hvilken som helst form og fasong, og du har nok svært lite å frykte. Ikke tenk så mye på det, og vær heller fornøyd med hva du har. Jeg er sikker på at det ikke er så ille som du tror :) Lykke til med man-hunten din!

On-topic: Jeg støtter avgjørelsen om å ikke ta silikon, the right choice :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det sies at jeg har et pent søtt ansikt.... så det er jeg fornøyd med, ellers er kroppen min fin, men puppene.... de er slaskete synes jeg.... Men godtar ikke mannen dem som de er så får han gå sin vei, og da er han ikke verdt noe heller. Det er sant :)

Å operere seg i brystene kan jo by på problemer og komplikasjoner, og jeg tror ikke jeg tar sjansen på dette nei. :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...