Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal jeg ta silikon, gjøre noe med brystene?

Anbefalte innlegg

Jeg har født barn, og har ikke akkurat noe faste struttepupper. Synes de er litt hengende. Hva tenker dere menn.... Ville dere da foretrukket silikon i brystene istedet for litt heng.... Tips , råd? Forutenom det så mener jeg at jeg har en kjempegrei kropp.... Pent ansikt sies det, og pen figur... men jeg hater brystene mine nakne altså....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Silikon er noe man får hvis man 1) har svært unormale bryster, eller hvis man 2) er alt for usikker på seg selv.

De som faller innenfor kategori 1, vil kunne få det bedre med silikon. Men noe sier meg at de som bare er usikre, ikke vil få det noe bedre.

Hvilken kategori faller du under, StinaStina..?

Lenke til kommentar

Har lyst å gjøre noe med brystene, men vet ikke om jeg tør...... Jeg liker å være naturlig. Jeg har naturlige pene trekk ellers, men er missfornøyd med brystene...... Har komplekser med at de skulle vært mer faste og slikt....Derfor vurderer jeg å gjøre noe med det. Men jeg vet ikke om jeg tør..... Redd for komplikasjoner, smerter, osv.....

Lenke til kommentar

Snakk med fastlegen din og forklar problemet :) Han/hun vil nok ha gode tips til hva som kan gjøres. Trening fungerer jo for noen.. Ellers finnes det jo andre alternativer enn silikon nå til dags, som gjerne vil bli penere i det lange løp..

Lenke til kommentar

Har du sett hvordan gamle skrukkete damer med brystimplantater ser ut?

old-breast-implants.jpg

Før eller senere må du enten ta dem ut igjen, og da blir det jo bare enda mer skrukkete, eller så blir du seende ut sånn som det her. Take your pick. Høres ikke ut som om du vil synes det er verdt det.

Lenke til kommentar

Å spørre om dette på denne delen av forumethvor det for det meste later til å være tenåringsgutter er rimelig dødfødt. Å spørre om det på et forum (punktum) er forsåvidt også rimelig dødfødt. Du må selv bestemme deg for om du ville føle deg bedre med implantater enn uten.

Henger brystene dine, og det er eneste problemet, så holder det å rekonstruere. Brystene vil uansett fortsette å "sige" gjennom hele livet fordi det som "holder brystene oppe" er elastisk, og gjennom vektøkning, reduksjon, graviditet, amming og eldring, mister det elastiteten sin.

Mener du brystene dine bare er små og synes ikke noe om det, kan du forstørre de litt. Det er vanskelig å si hva som er det "beste" implantatet. Med silikon er det fare for lekkasje, hvor silikonet setter seg i vevet i brystet, med saltvannsimplantater kan man risikere at "skallet" på implantatet krøller/rynker seg og man kan spotte det med det blotte øye.

Dra heller til en plastisk kirurg og be om en konsulasjonstime, så vil han/hun anbefale deg det som er riktig for deg.

old-breast-implants.jpg

Nå er jo hun ufattelig tynn også da ^^ Og innleggene er plassert mer "utenpå" kroppen hennes. Men funker greit til skrekk og advarsel :w00t:

Lenke til kommentar

Å spørre om dette på denne delen av forumethvor det for det meste later til å være tenåringsgutter er rimelig dødfødt. Å spørre om det på et forum (punktum) er forsåvidt også rimelig dødfødt. Du må selv bestemme deg for om du ville føle deg bedre med implantater enn uten.

Henger brystene dine, og det er eneste problemet, så holder det å rekonstruere. Brystene vil uansett fortsette å "sige" gjennom hele livet fordi det som "holder brystene oppe" er elastisk, og gjennom vektøkning, reduksjon, graviditet, amming og eldring, mister det elastiteten sin.

Mener du brystene dine bare er små og synes ikke noe om det, kan du forstørre de litt. Det er vanskelig å si hva som er det "beste" implantatet. Med silikon er det fare for lekkasje, hvor silikonet setter seg i vevet i brystet, med saltvannsimplantater kan man risikere at "skallet" på implantatet krøller/rynker seg og man kan spotte det med det blotte øye.

Dra heller til en plastisk kirurg og be om en konsulasjonstime, så vil han/hun anbefale deg det som er riktig for deg.

old-breast-implants.jpg

Nå er jo hun ufattelig tynn også da ^^ Og innleggene er plassert mer "utenpå" kroppen hennes. Men funker greit til skrekk og advarsel :w00t:

Ikke hør på mortania. Han skrive dette på et forum, så innholdet er dødfødt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...