StinaStina Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg har født barn, og har ikke akkurat noe faste struttepupper. Synes de er litt hengende. Hva tenker dere menn.... Ville dere da foretrukket silikon i brystene istedet for litt heng.... Tips , råd? Forutenom det så mener jeg at jeg har en kjempegrei kropp.... Pent ansikt sies det, og pen figur... men jeg hater brystene mine nakne altså.... Lenke til kommentar
frevild Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Silikon er noe man får hvis man 1) har svært unormale bryster, eller hvis man 2) er alt for usikker på seg selv. De som faller innenfor kategori 1, vil kunne få det bedre med silikon. Men noe sier meg at de som bare er usikre, ikke vil få det noe bedre. Hvilken kategori faller du under, StinaStina..? Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Har lyst å gjøre noe med brystene, men vet ikke om jeg tør...... Jeg liker å være naturlig. Jeg har naturlige pene trekk ellers, men er missfornøyd med brystene...... Har komplekser med at de skulle vært mer faste og slikt....Derfor vurderer jeg å gjøre noe med det. Men jeg vet ikke om jeg tør..... Redd for komplikasjoner, smerter, osv..... Lenke til kommentar
Con Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Snakk med fastlegen din og forklar problemet Han/hun vil nok ha gode tips til hva som kan gjøres. Trening fungerer jo for noen.. Ellers finnes det jo andre alternativer enn silikon nå til dags, som gjerne vil bli penere i det lange løp.. Lenke til kommentar
frevild Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Du svarte ikke på spørsmålet mitt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Heller heng enn silikon for min del iallefall. (om det svarte på ditt spørsmål) 6 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 det spørs på hvordan de liksom ser ut da, om de er veeeldig små og henger så kan nok silikon være greit men om de er en B eller mere så kan man vel bare få de løfta? (vet ikke hvordan dette gjøres) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Ingen som spør etter bilde? 3 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Silikon får man for sin egen del. If you want it, then you take it! Drit i hva andre måtte mene. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Trening kan også hjelpe. Det hjelper nok ikke mot hengende bryster. Men hvor hengende er de, TS? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Ingen som spør etter bilde? Det holder om én bruker gjør det. Noen poster er slettet. Geir Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) I min personlige mening, så er silikon en nedgradering av brystene, i stort sett alle tilfeller. Endret 1. juli 2010 av KarlRoger 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Har du sett hvordan gamle skrukkete damer med brystimplantater ser ut? Før eller senere må du enten ta dem ut igjen, og da blir det jo bare enda mer skrukkete, eller så blir du seende ut sånn som det her. Take your pick. Høres ikke ut som om du vil synes det er verdt det. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Å spørre om dette på denne delen av forumethvor det for det meste later til å være tenåringsgutter er rimelig dødfødt. Å spørre om det på et forum (punktum) er forsåvidt også rimelig dødfødt. Du må selv bestemme deg for om du ville føle deg bedre med implantater enn uten. Henger brystene dine, og det er eneste problemet, så holder det å rekonstruere. Brystene vil uansett fortsette å "sige" gjennom hele livet fordi det som "holder brystene oppe" er elastisk, og gjennom vektøkning, reduksjon, graviditet, amming og eldring, mister det elastiteten sin. Mener du brystene dine bare er små og synes ikke noe om det, kan du forstørre de litt. Det er vanskelig å si hva som er det "beste" implantatet. Med silikon er det fare for lekkasje, hvor silikonet setter seg i vevet i brystet, med saltvannsimplantater kan man risikere at "skallet" på implantatet krøller/rynker seg og man kan spotte det med det blotte øye. Dra heller til en plastisk kirurg og be om en konsulasjonstime, så vil han/hun anbefale deg det som er riktig for deg. Har du sett hvordan gamle skrukkete damer med brystimplantater ser ut? Nå er jo hun ufattelig tynn også da ^^ Og innleggene er plassert mer "utenpå" kroppen hennes. Men funker greit til skrekk og advarsel Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hva som helst > silikon. Silikon har ingenting i en menneskekropp å gjøre... 2 Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 jeg kan bare si damer med strutte pupper som du nevnte er jo ganske sexy men det er noe du bør avgjøre med deg selv eller mannen din ? kansje han liker deg best som du er ? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Ville dere da foretrukket silikon i brystene istedet for litt heng. Nei. Silikon er noe stort tøys og har ikke noe i kvinnepupper å gjøre. Forresten så er naturlige pupper både bedre å se og ikke minst kose med, enn de fæle silikonpuppene. 4 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det er da ikke noe iveien meg litt heng i puppestellet. Det er klart det er jo en grense da, hvis du kan stappe dem nedi buksa så er det ikke like kult. 1 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Å spørre om dette på denne delen av forumethvor det for det meste later til å være tenåringsgutter er rimelig dødfødt. Å spørre om det på et forum (punktum) er forsåvidt også rimelig dødfødt. Du må selv bestemme deg for om du ville føle deg bedre med implantater enn uten. Henger brystene dine, og det er eneste problemet, så holder det å rekonstruere. Brystene vil uansett fortsette å "sige" gjennom hele livet fordi det som "holder brystene oppe" er elastisk, og gjennom vektøkning, reduksjon, graviditet, amming og eldring, mister det elastiteten sin. Mener du brystene dine bare er små og synes ikke noe om det, kan du forstørre de litt. Det er vanskelig å si hva som er det "beste" implantatet. Med silikon er det fare for lekkasje, hvor silikonet setter seg i vevet i brystet, med saltvannsimplantater kan man risikere at "skallet" på implantatet krøller/rynker seg og man kan spotte det med det blotte øye. Dra heller til en plastisk kirurg og be om en konsulasjonstime, så vil han/hun anbefale deg det som er riktig for deg. Har du sett hvordan gamle skrukkete damer med brystimplantater ser ut? Nå er jo hun ufattelig tynn også da ^^ Og innleggene er plassert mer "utenpå" kroppen hennes. Men funker greit til skrekk og advarsel Ikke hør på mortania. Han skrive dette på et forum, så innholdet er dødfødt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg