bikobiko123 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hei. Begynner på videregående til høsten, og lurer på om dere har noen erfaringer med den bærbare pcen vi får der. Det er en HP 6530b. Specs: CPU: Intel Core 2 Duo. Minne: 2 GB DDR2 Minne. Skjermkort: Intel Mobile GMA 4500MHD. Harddisk: 120GB. Lenke til kommentar
Stine_K Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg har ikke akkurat den, men har en lignende tror jeg, vet ikke helt hva den heter, men den er i alle fall gjennom Akershus Fylkeskommune Fordeler (som jeg har erfart): -min er ikke så stor, veldig fin å ha i sekken -it-guttene på skolen løser alle problemer, har ekstra lader osv -masse programmer installert, bl.a. photoshop og de programmene der! ulemper: -BLUESCREEN!!! -det er ikke vista eller windows 7, men det gjør egt ikke noe. Jeg tror HP stort sett er et stabilt merke, pappa har hatt flere som har vært veldig bra, samme med mange venninner osv. Tror jeg aldri har sett en elendig hp for sin tid. Lykke til på videregående! Lenke til kommentar
bikobiko123 Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg har ikke akkurat den, men har en lignende tror jeg, vet ikke helt hva den heter, men den er i alle fall gjennom Akershus Fylkeskommune Fordeler (som jeg har erfart): -min er ikke så stor, veldig fin å ha i sekken -it-guttene på skolen løser alle problemer, har ekstra lader osv -masse programmer installert, bl.a. photoshop og de programmene der! ulemper: -BLUESCREEN!!! -det er ikke vista eller windows 7, men det gjør egt ikke noe. Jeg tror HP stort sett er et stabilt merke, pappa har hatt flere som har vært veldig bra, samme med mange venninner osv. Tror jeg aldri har sett en elendig hp for sin tid. Lykke til på videregående! Takk for responsen. Så det var xp på den? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Til skulearbeid er den veldig enkel og grei, ikke akkurat en spillemaskin. Må si jeg ikke liker systemet med login osv på skolen, Siden det til tider går svært seint, men ellers er det ganske ok. Må si skjermen ikke er noe særlig bra på HP-seriene levert på skolene. Vekten er helt ok. Skal du på skole å lære er det en bra maskin. Til annet bruk er den dessverre ikke særlig bra. Lykke til på videregående. Lenke til kommentar
Stine_K Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Enig med tj-nome, den egner seg ikke til spilling osv. Fargene på skjermen er ikke noe å rope hurra for akkurat, men funker helt fint til skolebruk. Det er forresten xp på den ja, men da slipper man i alle fall vista sine problemer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå