heppobippo Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hei Når jeg logger inn på hotmail og skal lese mailen, er plutselig alle tidligere mailer borte, og jeg har heller ikke mottatt noen mailer som jeg vet har blitt sendt til meg. Samme skjer på msn, alle kontaktene mine er blitt borte :s Hva gjør jeg?? Bruker Opera hvis det er av betydning.... Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hei Når jeg logger inn på hotmail og skal lese mailen, er plutselig alle tidligere mailer borte, og jeg har heller ikke mottatt noen mailer som jeg vet har blitt sendt til meg. Samme skjer på msn, alle kontaktene mine er blitt borte :s Hva gjør jeg?? Bruker Opera hvis det er av betydning.... Du tar kontakt med Hotmail. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 hvis du har benyttet en ekstern epostklient (for eksempel outlook) for å logge på kontoen og har ikke valgt å la det være igjen kopi av meldingene på serveren så kan dette skje. I så tilfelle så laster klienten ned meldingene lokalt og sletter dem på outlook serveren. Ufordelen med dette er jo at du ikke kan ta imot meldingene på flere maskiner senere. Forhåpentligvis vet du selv om dette er noe du har gjort eller ikke. Hvis ikke så ville jeg også rådet å kontakte hotmail for videre råd. Det kan jo bare være et avrudd eller feil i deres tjeneste. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå