fredrick4 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hei! Left 4 Dead 2 henger seg opp etter ca 15min og spillet blir lakt ned uten feilmeling. noen som veit hva jeg må gjøre for å ungå at spillet henger seg opp? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 hva med å sjekke temperatur på CPU og grafikkort? Og laste ned nyeste driver til skjermkortet? Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 hva med å sjekke temperatur på CPU og grafikkort? Og laste ned nyeste driver til skjermkortet? har gjort det alt er ok Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Kjøp spillet. Kjent crack problem Endret 3. juli 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Kjøp spillet. Kjent crack problem e du støgg eller? har seff kjøpt spille!!! mordi e et kjent problem Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Kjøp spillet. Kjent crack problem e du støgg eller? har seff kjøpt spille!!! mordi e et kjent problem 1 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Very mature young boy, skal du ha hjelp her så vær litt mer hyggelig. Folk kan lett tro at du har cracket med de kjente problemene der. Du kan prøve å skru av triple optimation eller noe på L4D2. Det ordnet mitt problem tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå