Gå til innhold

Problem med T610 batteri

Anbefalte innlegg

Jeg mottok min T610 på fredag og tittet i brukerhåndboken før jeg satte den på lading. Der stod det at jeg skulle lade helt til displayet viste at batteriet var fulladet. Det som var rart var at den begynte å lade fra midten av batteriindikatoren og batteriet var fulladet etter ca. 2 timer. Batteriet ble tomt på lørdagskvelden etter konstant bruk av mobilen :) Så ladet jeg det opp igjen, og nå, på tirsdagskvelden, er det tomt igjen etter normal bruk.

Er dette normalt eller bør jeg be om et nytt batteri fra klartsvar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm....

Lurer litt, for jeg har hatt min t610 i 10-12 dager nå, og selv med moderat bruk til vanlig tale og sms, og uten bruk av kamera og annet sterkt strømspisende, så er telefonen moden for lading allerede etter ca 48 timer.

Hvor mange oppladinger trengs for å komme opp mot den kapasiteten som den er spec'et til (310 timer standby)? Er det rett og slett noe feil med telefonen / batteriet?

O.

Lenke til kommentar

Hadde en merkelig opplevelse i helgen... Batteriet på min T610 var som vanlig nesten tomt etter to døgn (NB - iflg batterivisningen på skjermen). Slo av telefonen, tok ut batteriet, satt batteriet inn igjen, og vips, etter dette viste skjermen plutselig 60-70 % rest på batteriet. Ladet det opp, og nå (to døgn etter) er batteriet nesten fulladet fortsatt (er på ca 80 % iflg batterivisningen).

Som sagt, merkelige greier.

O.

Lenke til kommentar

Telefoner har en tendens til å "tulle" i begynnelsen fordi batteriet ikke er oppladet er par ganger. Alle mine telefoner har vært slik i begynnelsen, hvor de etter en samtale plutselig har blitt tom for så å bli halvfull igjen. Men det er merkelig..... :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...