Oreocookie Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 På menylinja (om uklart, så mener jeg den linja det står fil, rediger, vis, etc. på) så pleier det å være en knapp for bokmerker. Denne har jeg klart å skjule, dvs. jeg trykte på "skjul" på et tidspunkt, og ante ikke konsekvensene det ville få, jeg tenkte antagelig at den bare ville lukke nedfallsmenyen. Anywho, jeg har ikke klart å få knappen tilbake, og jeg lengter sårt etter den. Har fått opp bokmerker på en egen verktøy-linje, men der finnes det ingen knapp for å legge til bokmerker. Såå, jeg vil gjerne ha den opprinnelige bokmerker-knappen på menylinja tilbake. Noen som kan hjelpe meg? Har forsøkt å google litt, men har ikke funnet noe som kan hjelpe meg. På forhånd takk! Lenke til kommentar
johome Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) For å legge til bokmerker : Ctrl + D Høyreklikk , og huk av for "Bokmerker" Endret 30. juni 2010 av johome Lenke til kommentar
Oreocookie Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 For å legge til bokmerker : Ctrl + D Høyreklikk , og huk av for "Bokmerker" Når jeg gjør det, så får jeg bare beskjed om å logge inn på delicious... Avinstallere delicious? Lenke til kommentar
johome Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Trenger kansje ikke å avinstallere, spesielt hvis du har bokmerker der. prøv heller å midlertidig "slå av " funksjonen. ______ Edit : tenkte du på denne ? Endret 30. juni 2010 av johome Lenke til kommentar
Oreocookie Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Trenger kansje ikke å avinstallere, spesielt hvis du har bokmerker der. prøv heller å midlertidig "slå av " funksjonen. Jeg må visst ha den avslått for at bokmerker-knappen skal være der, for da jeg skrudde på delicious igjen, så hadde delicious-knappen erstatta bokmerker-knappen. Men, det får jeg heller bare tåle. Tusen takk for hjelpa. (: ______ Edit : tenkte du på denne ? Nei. Den knappen er vel bare til pynt? Endret 30. juni 2010 av Oreocookie Lenke til kommentar
johome Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Sorry, jeg var nok ikke helt konsentrert der. Med denne kan du legge til bokmerker : Lenke til kommentar
Oreocookie Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Sorry, jeg var nok ikke helt konsentrert der. Med denne kan du legge til bokmerker : Aha, det var nytt for meg. Men kjekt å vite. Takk igjen. Lenke til kommentar
johome Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Obs, jeg ser at du har sitert alle mine poster, noe som er unødvendig. Lenke til kommentar
Oreocookie Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Obs, jeg ser at du har sitert alle mine poster, noe som er unødvendig. Gammel vane, bare. Og det gjør vel strengt tatt ikke noe? Lenke til kommentar
johome Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jo, det gjør det. Postene blir så unødvendig lange og uoversiktige. Til slutt kommer moderatorene inn. Lenke til kommentar
Oreocookie Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Jo, det gjør det. Postene blir så unødvendig lange og uoversiktige. Til slutt kommer moderatorene inn. Lange og lange, det er snakk om noen få ekstra linjer i de fleste tilfeller. Om det virkelig blir så krise at en moderator må slå ned på det, så får det heller skje. Jeg tror verden vil gå videre likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå