Gå til innhold

Mangelfull menylinje i Firefox

Anbefalte innlegg

På menylinja (om uklart, så mener jeg den linja det står fil, rediger, vis, etc. på) så pleier det å være en knapp for bokmerker. Denne har jeg klart å skjule, dvs. jeg trykte på "skjul" på et tidspunkt, og ante ikke konsekvensene det ville få, jeg tenkte antagelig at den bare ville lukke nedfallsmenyen. Anywho, jeg har ikke klart å få knappen tilbake, og jeg lengter sårt etter den. Har fått opp bokmerker på en egen verktøy-linje, men der finnes det ingen knapp for å legge til bokmerker. Såå, jeg vil gjerne ha den opprinnelige bokmerker-knappen på menylinja tilbake. Noen som kan hjelpe meg? Har forsøkt å google litt, men har ikke funnet noe som kan hjelpe meg. På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger kansje ikke å avinstallere, spesielt hvis du har bokmerker der.

prøv heller å midlertidig "slå av " funksjonen.

14dpl37.png

Jeg må visst ha den avslått for at bokmerker-knappen skal være der, for da jeg skrudde på delicious igjen, så hadde delicious-knappen erstatta bokmerker-knappen. Men, det får jeg heller bare tåle. Tusen takk for hjelpa. (:

______

Edit : tenkte du på denne ?

2ui94kj.png

Nei. Den knappen er vel bare til pynt?

Endret av Oreocookie
Lenke til kommentar

Jo, det gjør det.

Postene blir så unødvendig lange og uoversiktige.

Til slutt kommer moderatorene inn.

Lange og lange, det er snakk om noen få ekstra linjer i de fleste tilfeller.

Om det virkelig blir så krise at en moderator må slå ned på det, så får det heller skje. Jeg tror verden vil gå videre likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...