Gå til innhold

Panasonic tx-p50g20e til mine formål, Eller?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har funnet ut at jeg skal bytte ut min 37" lcd Hyundai tv, jeg har bestemt meg for at jeg skal opp i 50" klassen. Når jeg startet og kikke litt rundt var jeg veldig bestemt på Led -lcd men ettersom jo mer jeg leste jo mer ble jeg rett og slett skyvet over på plasma siden.

Jeg vet du får større og rimligere plasma tv'r en i forhold til hva led-lcd er i dag, så etter masse kikking rundt kom jeg fram til Panasonic TX-P50G20E.

Link: http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/lcd-led-og-plasma-tv/tv-50-tom-og-større/panasonic-tx-p50g20e/128626.3115/

Leste mange tester og kikket rundt på sider om hva den hadde og tilby og virker som en veldig bra tv til prisen, respons fra eiere og tester virker veldig bra så virker som et solid kjøp, eller?

Vil holde meg på en

Pris: 10000-12000

Formål: Jeg driver en god del med editing og 3d modelling, jeg har alerede bestilt 2x 24" acer tver som jeg skal "jobbe" på, men denne tven skal brukes som min nr 3 tv i flokken. den er primært til og se på filmer, spille(pc-ps3) og vise resultater fra hobby programmene mine.

Og er innbrenning er strort problem disse dager på plasma? min lcd(brukes som pc skjerm) brenner seg inn hele tiden men det er blitt en vane, er ikke den mest kresne personen i verden. kan det bli et problem på denne?

Fordi det vil nok bli noen stillestånde statiske bilder på skjermen en stund av og til

Om Ikke det er mulig og ha individuelle screen savers for hver skjerm fordi da kan jeg jo bare ha en kort periode på 50", jeg antar dette er mulig eller tar jeg feil her? for det kunne ha vært en grei løsning på og ikke få innbrente bilder om det i det hele tatt er et problem på disse nye plasme skjermene.

Men anyway, er dettte en bra tv for mitt bruk eller vil dere anbefalle noe annet?

Setter pris på alle svar :)

Endret av paala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt Panasonic TX-P50G20E i litt over en mnd nå. Har ikke fått brukt den så veldig mye da jeg har vært lite hjemme. Så gidder ikke skrive en lang tekst om det. Du får heller spørre konkret hva du lurer på.

Iallefall. Jeg er ikke en som ser så veldig stor forskjell på gode og dårlige tv-er. Var litt skeptisk til plasma, men angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte det.

Har ikke sett tegn til innbrenning. Mener TV-en har automatisk screensaver btw.

Synes foresten også TX-P50G20E er ganske tynt. Riktignok ikke "LED-TV-Tynt" men ganske mye tynnere enn mitt forrige 42" LCD fra Sharp.

Må nevne at jeg nesten kun ser HD-filmer (lastet ned i både 720p og 1080p) på skjermen. Bruker den i et helt mørkt rom, og bilde er veldig bra. Tror faktisk ikke jeg har sett film fra en bedre tv før (jeg skryter ikke)

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med tv-en og tror ikke jeg kunne gjort et bedre kjøp. Mange rister på hodet og flirer av meg fordi jeg kjøpte plasma og ikke LED, men de vet neppe hva de snakker om.

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...