Stubba Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Vell jeg har en Asus EEE og er strålende fornøyd med den, bortsett fra at den bare har 1 GB RAM kommer sannsynligvis til å oppgradere til 2, poenget med mini-pc (fra min synsvinkel) er at de er små og lette, lang batteritid (min EEE har 6 t) og er flott til "lette arbeid" f.eks skrive i open office (jeg bruker denne pc'en på skolen, tror den har en 10" skjerm) og mini-pc'er pleier ikke å være så forferdelige bra, ikke akk noen gaming pc må du regne med men som sagt veldig bra på turer eller lange distanser der man ikke har en lader i nærheten, vekten på min EEE er c.a 1.5 kg - 2.0 kg (er ikke 100% sikker) Så jeg ville anbefalt deg å kjøpe en mini-pc om du skal bare gjøre det som står over. (PS. De fleste har ikke dvd spiller, det har ikke min, og de kan ha litt små harddisker) EDIT : beklager at jeg ikke kom med noen link Godt å vite Var en tur på Lefdal idag, hvor han viste meg en Acer Aspire One, Samsung N350( ? ) og en HP i samme prisklasse som samsungen, men hvem av merkene er best? noen jeg bør styre unna? Sett på den FMJ linka, den virker jo veldig bra, men er det den jeg får mest for pengene for ? Ett lite "off-topic" spørsmål, har jo en Acer Aspire 5720z også, har muligheten for å lade i bilen hele tiden, men er ikke fan av universal ladere, har acer egne bil ladere som gjør den mulig å bruke i bilen på strøm derfra? Altså sigarett tenner uttak. Endret 3. juli 2010 av Stubba Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Jeg ville styrt unna maskin med Atom cpu,er ikke allverdens ytelse.. Setter du i en rask SSD så greit nok... Billader http://www.altitec.no/index.php?main_page=product_info&cPath=2775_2776&products_id=16514 Endret 4. juli 2010 av taz Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Jeg ville styrt unna maskin med Atom cpu,er ikke allverdens ytelse.. Setter du i en rask SSD så greit nok... Billader http://www.altitec.no/index.php?main_page=product_info&cPath=2775_2776&products_id=16514 "atom cpu" sa meg godt lite da jeg ikke er noen ekspert innen data Kunne du kanskje funnet en maskin som DU mener er optimal for meg? - er den aceren god nok for flere timers bruk? har aldri brukt den mer en 2-3 time av gangen Har merker en gang at pcen ble så varm, at musa slutta å funke så måtte bytte over til vanlig mus EDIT: Er Aceren min god nok for flere timers bruk?* Endret 4. juli 2010 av Stubba Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Toshiba Satellite C650-107 15.6" HD Core i3-330, 4GB RAM, 320GB HDD, DVD±RW, Webcam, W7 Home, pris 3995kr og kun 2 stk igjen på lager så du rekker antagelig ikke å bestille før det er tomt. Endret 4. juli 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) HP Pavilion dm1-1103 11,6" HD LED Kun søndag. Endret 4. juli 2010 av ^fmj Lenke til kommentar
QQX Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 HP Pavilion dm1-1103 11,6" HD LED Kun søndag. Kun søndag? Lenke til kommentar
QQX Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Noen som vet når tilbudet på mpx går ut? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Noen som vet når tilbudet på mpx går ut? Hva tror du han mente med "kun søndag" "atom cpu" sa meg godt lite da jeg ikke er noen ekspert innen data EDIT: Er Aceren min god nok for flere timers bruk?* Kunne du kanskje funnet en maskin som DU mener er optimal for meg? Det er bare å lese spec på maskinen det,står det ATOM så har den atom cpu.ergo styr unna.. Du burde da vite om maskinen du har er brukende til det?eller har du nettopp fått den? Tar deg jo bare noen timer å finne det ut... Jeg vet ikke hva som er "optimalt" for deg.mitt forslag står i post nr. 3,koster under 5k og batteriet varer en "liten" evighet.. Endret 4. juli 2010 av taz Lenke til kommentar
QQX Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Noen som vet når tilbudet på mpx går ut? Hva tror du han mente med "kun søndag" "atom cpu" sa meg godt lite da jeg ikke er noen ekspert innen data EDIT: Er Aceren min god nok for flere timers bruk?* Kunne du kanskje funnet en maskin som DU mener er optimal for meg? Det er bare å lese spec på maskinen det,står det ATOM så har den atom cpu.ergo styr unna.. Du burde da vite om maskinen du har er brukende til det?eller har du nettopp fått den? Tar deg jo bare noen timer å finne det ut... Jeg vet ikke hva som er "optimalt" for deg.mitt forslag står i post nr. 3,koster under 5k og batteriet varer en "liten" evighet.. Neste søndag eller i dag? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Unødvendig quoting.. KUN søndag,det er ikke hele uka,er det vel? Lenke til kommentar
QQX Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Unødvendig quoting.. KUN søndag,det er ikke hele uka,er det vel? Unnskyld for at jeg spurte.. Endret 4. juli 2010 av QQX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå