jajamensen Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Hei. Som sagt, så er jeg på jakt etter ny mobil. Det som er viktig er at den er rask og at touchen er "bra". Jeg har en Lg ku990i og hvis noen har prøvd den, så er touchen helt på trynet. treigere går det ikke ann å bli. Har sett på Samsung Wave, og den ser ut som å være midt i blinken for meg, men om det finnes mobiler med tilsvarende speccs i samme pris klasse så er jeg åpen for å ta en titt. Jeg er ikke noen hardcore mobil bruker, men liker at ting fungerer. Takk! Endret 30. juni 2010 av cyclo Emnetittel endret da original tittel brøt med retningslinjene Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Skal du ha en brukervennlig telefon med touch er det Iphone jeg ville ha valgt (kommer 8gb Iphone 3Gs til 99euro når Iphone 4G kommer ut) Hvis ikke har jeg hørt av flere at Sony Ericsson W995 er en knalltelefon (ikke touch). Det er vel de to telefonene på markede som etter min mening, er de mest brukervennlige. Selv har jeg en HTC HD2, som etter ROM-Oppdatering, fungerer strålende. Men ikke like lett å bruke som Iphone og W995. Men touchen er veldig bra! Håper du fikk ett svar du kan dra noe nytte av >.< - Daniel Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Samsung Wave er nok ikke et dumt valg. Alternativt Samsung Galaxy S eller iPhone 4 om du vil bruke litt mer penger (tror Wave er rimelig i forhold til disse). HTC Desire om du finner noen som har den på lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå