Gjest Panteren Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Satser på at jeg har valgt rett forum for dette temaet, selv om kanskje de færreste vil forbinde det med seksualitet. Jeg har lyst til å lufte et tema det ikke snakkes særlig mye om: At en gutt får juling av en jente. Dette er tilsynelatende et tabuemne, selv om det iblant forekommer. Selv har jeg ikke opplevd det, men tanken er besnærende. Spesielt jenter som trener kampsport er interessante. Det er vel bare fint om de får bruk for det de har lært? Spørsmålet er hvordan man skal oppnå det. To fremgangsmåter virker åpenbare: Enten spørre en jente man kjenner, eller så kan man spørre en vilt fremmed. I min omgangskrets er det førstnevnte lite fristende, mens problemet med fremmede jenter er at man i 99% av tilfellene kommer til å skremme dem bort (tror jeg da). Noen idéer? Lenke til kommentar
Gjest bønna Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Han ønsker å få bank fordi han har en fetish for at jenter banker ham. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hva med å arrangere førstehjelpskurs for kvinner? La de bruke deg som punchingball ... Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Gjør som en jeg jobbet med for en del år siden. Han var vel ikke akkurat Guds gave til kvinnene, heller ganske sliskete. Han var på byen sånn passe bedrukken og skulle sjekke opp damer. Hans fremgansmåte var å være noe vulgær inkl. litt klåing. Reaksjonen fra en av de fornærmede var å knuse et ølglass i ansiktet hans for så å trampe på overkropp og midtparti med stilettheler mens han vred seg på gulvet i smærte. Han så absolutt ikke ut når han stilte opp på jobb for å levere sykemelding. Flere kutt som var sydd i det oppsvulmede blågule ansiktet. Lapp på et øye. En knekt arm og et par knekte ribben. Treffer du den dama er du nok kurrert og slipper utgifter til psykolog. 4 Lenke til kommentar
Gjest Doormat Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Gjør som en jeg jobbet med for en del år siden. Han var vel ikke akkurat Guds gave til kvinnene, heller ganske sliskete. Han var på byen sånn passe bedrukken og skulle sjekke opp damer. Hans fremgansmåte var å være noe vulgær inkl. litt klåing. Reaksjonen fra en av de fornærmede var å knuse et ølglass i ansiktet hans for så å trampe på overkropp og midtparti med stilettheler mens han vred seg på gulvet i smærte. Han så absolutt ikke ut når han stilte opp på jobb for å levere sykemelding. Flere kutt som var sydd i det oppsvulmede blågule ansiktet. Lapp på et øye. En knekt arm og et par knekte ribben. Treffer du den dama er du nok kurrert og slipper utgifter til psykolog. Var det en pen dame? Ville ikke gått fram sånn som han. Det kunne jeg ikke, men vil også gjerne ha juling. Hvis jeg har forstått det riktig, sitter ganske mange kvinner inne med en del aggresjon. Bare man visste hvor man skulle troppe opp og sie noe fristende.. Lenke til kommentar
Exelcius Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Meld deg inn i en bdsm-klubb kanskje, og kom deg inn i miljøet? Lettere å spørre noen som allerede er åpne for ting i den banen, enn å spørre noen helt random. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 I Amster finnes det bordeller hvor du i enkelte rom bindes fast mens en hore sitter over deg og slår deg, har jeg hørt. Finnes nok flere steder og. Syke ting man kan tenne på, men man har vel hver sin smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg