k-h-s Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Veldig usikker på hva dere sier. Bilde var egentlig litt feil eksponert, endret på eksponering og recovery i lightrooom og endte opp med dette. Ved å gjøre bilde "normalt" vil jeg få veldig blasse å stygge farger. Syntes selv det ble et lit kult bilde Dett er bare et vanlig JOG bilde i fra 550D. Iso 100 50 mm F/4,0 1/200 sec Endret 30. juni 2010 av k-h-s Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Beklager feil bilde str, skal fikse det når jeg får tid Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Rename også gjerne tråden - "BK: Kanin". Tror jeg ville fjernet litt av luften oppe til høyre, og/eller hatt litt mer luft nede til venstre. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 endre litt på crop å flytte kaninen opp mot høyre hjørne? Selve bildet er en del større. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 dette likte eg! sylskartp,litt spesielle farger men det funker for meg!det eneste eg ikkje likte var "tauet" nede til høgre. synest også dette passet med "midtstilt" motiv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå